image

وقتی که به سراغ موقعیت‌های فروش نامناسب می‌روید

گوناگون - نویسنده : رامین جابری - ۲۹ دی ۱۳۹۳

تا حالا به این موضوع توجه کرده اید که آیا در هنگام یافتن موقعیت‌های فروش به سراغ افراد صحیحی می‌روید یا خیر؟ برای نمونه شاید شما کسب‌وکاری باشید که مخاطبان‌تان شرکت‌هایی باشند که در زمینه تولید خودرو به فعالیت می‌پردازند و شما لیست ایمیلی در دست دارید که در آن افراد عادی حضور داشته و اکثر آنها مادران خانه دار باشند. بی‌شک ایمیل‌های شما نه به کار خانم‌های خانه‌دار می‌آید و نه به کار افرادی که در زمینه‌هایی به غیر از تولید خودرو فعالیت می‌کنند.

 

در حقیقت لیست ایمیل شما بی‌کیفیت است و به شما کمک لازم را نخواهد کرد. چنین لیست ایمیلی نه تنها برای شما مفید نیست بلکه سبب می‌شود که انرژی و زمان شما بیهوده صرف گردد. در اینجاست که باید به فکر گرآوری یک لیست ایمیل با کیفیت بیافتید.

 

به این منظور شما می‌توانید از راهکارهای بسیاری بهره برده و در فضای آنلاین و آفلاین (حضوری)، لیستی تهیه کنید که افراد حاضر در آن واقعا خواستار مطلع شدن از محتوای شما باشند.

 

برای نمونه یکی از راهکارهای کارآمد در فضای حضوری، این است که حین حضور در نمایشگاه‌ها لیست ایمیل جمع‌آوری کرده و افرادی که ایمیل خود را می‌دهند به طور حتم باید مطلع باشند که قرار است چه نوع محتوایی و مربوط به چه شرکتی به دست آنها برسد.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !