961670e060dbd5174d87104c9ba3dfee

وقتی که تی موبایل در تبلیغاتش از نام رقیبانش بهره می‌برد

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۲۲ آذر ۱۳۹۳

تی موبایل (T-Mobile) یکی از اپراتورهای مطرح آمریکایی است که به واسطه نوآوری و سیستم مشتری مدارانه خود توانست به خوبی در کنار رقیبان قَدَری چون وودافون، at&t و ورایزن پیشرفت کرده و طرفداران خود را در سراسر آمریکا شمالی و اروپا پیدا کند. این اپراتور در سال ۱۹۹۱ تاسیس شد و از زمان روی کار آمدن روش‌های تبلیغاتی آنلاین، تی موبایل هم روی آنها تمرکز کرد و توانست به بهترین شکل از این راهکارهای دیجیتال به نفع خودش بهره ببرد. این شرکت در آخرین کمپین تبلیغاتی خود دست به کار متفاوتی زده است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

 

تی موبایل همیشه امکانات بی‌نظیری را در اختیار مشتریانش قرار داده و روز به روز در این مسیر قدم‌های بلندتری بر می‌دارد. اخیرا هم برای بهبود وضعیت کاربرانش، بسته‌های ترافیکی بسیار مناسبی را فراهم آورده که در تبلیغات این امکان جدید مستقیما به رقیبانش اشاره کرده و گفته که از آنها حجم بیشتری را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

 

این روش تبلیغاتی اخیرا بسیار باب شده و به خصوص در دنیای تکنولوژی می‌بینیم که برندهای کوچکتر برای تبلیغاتشان به سمت رقیبانشان حمله ور شده و آنها را زیر سوال می‌برند. البته تی موبایل خیلی صادقانه در مسیر تبلیغاتی خود قرار گرفته؛ در صورتی که خیلی از برندها در کل از در دشمنی وارد رقابت می‌شوند و محصولات و خدمات رقیبشان را به سخره گرفته و آنها زیر سوال می‌برند.

 

این شیوه‌های تبلیغاتی در کشور ما رایج نیست، ولی کم و بیش دیده می‎‌شود که برندها در تبلیغات خود به ضعف رقیبانشان اشاره می‌کنند.

برچسب ها : , , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !