norairflagblogad

وقتی که خلاقیت به کمک Norwegian Airlines می‌آید

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۲۶ دی ۱۳۹۳

بازاریابی یکی از فرآیندهای الزامی مدیریتی است که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم روی موفقیت هر کسب‌وکاری، تاثیر چشمگیر می‌گذارد. امروزه تکنولوژی و دنیای وب توانسته‌اند سهم ملموسی از بازاریایی را به خود اختصاص دهند و شاهد این هستیم که خلاقیت ناشی از تکنولوژی توانسته دنیای بازاریابی را متحول کند. بازاریابی گوریلا، یکی از شیوه‌های بازاریابی نوین است که توام با خلاقیت بوده و می‌توان گفت که تنها بازاریابان خلاق هستند که می‌توانند در این زمینه به فعالیت بپردازند. در ادامه نگاهی اجمالی به یک کمپین تبلیغاتی می‌اندازیم که در آن بهره‌وری از بازاریابی گوریلا، سبب جلب توجه همگان شده:

 

Norwegian Airlines یکی از شرکت‌های هواپیمایی مطرح اروپایی است که اخیرا به کمک آژانس تبلیغاتی M&C Saatchi، یک کمپین تبلیغاتی به راه انداخته که در آن حضور بازاریابی گوریلا موج می‎‌زند.

 

کارشناسان این آژانس تبلیغاتی در قدم اول روی مقاصد محبوب این شرکت هواپیمایی تمرکز کرده‌اند و سپس خلاقیت آنها در حدی پیشروی کرده که در قدم دوم متوجه شده اند، با چندین ترفند ساده گرافیکی می‌توانند در پرچم کشور نروژ، پرچم‌های پنج کشور فرانسه، تایلند، فنلاند، هلند و لهستان را جدا کرده و آنها را به عنوان مقاصد پرطرفدار نمایش دهند.

 

اخیرا این کمپین در قالب یک تیزر تبلیغاتی هم ارائه شده و توانسته به شدت مورد توجه منتقدان حوزه تبلیغات و بازاریابان مطرح قرار بگرید.

 

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “وقتی که خلاقیت به کمک Norwegian Airlines می‌آید
  1. فید بک : اینفوگرافیک: مقایسه سیستم‌های مشهور مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) | پرتال تبلیغاتی کشور

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !