Asus_logo1

وقتی که دیجی‌کالا نقش صفحه فرود کمپین تبلیغاتی ایسوس را ایفا می‌کند

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۳۰ آبان ۱۳۹۳

شرکت ایسوس یکی از بزرگترین تولید کنندگان سخت افزارهای کامپیوتری است که با روی کارآمدن لپ‌تاپ‌ها، کامپیوترهای شخصی All-in-One و همچنین تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند، تصمیم گرفت در حوزه تولیدات چنین محصولاتی هم به فعالیت بپردازد و توانست در این زمینه‌ها هم تولیدات موفقی را به بازار جهانی عرضه کند . در حال حاضر این برند توانسته در کشور ما هم، نمایندگی برای خود ایجاد کرده و به صورت خودمختار به پخش محصولاتش بپردازد. در کل محصولات چنین شرکت‌هایی از چندین رابط رد می‌شوند تا به دست کاربر برسند.

 


از آنجایی که برندهایی چون ایسوس، به تنهایی فروشگاه آنلاین ندارند و معمولا به واسطه خرده فروش‌های آنلاین، محصولات‌شان را به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند، برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی با هدف فروش، کار آنها کمی سخت خواهد شد. اما ایسوس در آخرین کمپین تبلیغات بنری‌اش، به ایجاد یک صفحه فرود شکیل بسنده نکرده و به جای چنین حرکتی از اعتبار یک خرده فروش معتبر بهره برده است. صفحات فرود بنرهای ایسوس، یکی از صفحات وب‌سایت دی‌جی‌کالا هستند که دقیقا مخاطب را به محصول تبلیغ شده می‌رسانند.

digikala

مهمترین نکته در کمپین ایسوس، این است که به راحتی می‌توانند فروش آنلاین خود را از این طریق گسترش داده و از طرفی متوجه شوند که چه قدر می‌توانند در فروش آنلاین محصولات خود موفق باشند. البته فراموش نکنید که عمده فروش ایسوس از طریق فروش حضوری حاصل می‌گردد.

 

این روند کمپین تبلیغاتی ایسوس نه تنها به سود این برند بوده، بلکه برای دی‌جی‌کالا هم سود بسیاری دربر خواهد داشت.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

4 دیدگاه در رابطه با “وقتی که دیجی‌کالا نقش صفحه فرود کمپین تبلیغاتی ایسوس را ایفا می‌کند
  1. Amirreza Ke
    آذر ۱, ۱۳۹۳ — ۱۲:۳۵ ب.ظ

    رامین جان یه مطلب هم راجع به صفحه “درباره ما” بزن. اینکه چه ویژگی هایی باید داشته باشه

  2. داود
    بهمن ۱۴, ۱۳۹۳ — ۷:۵۰ ق.ظ

    یعنی این آگهی در کمپین ایسوس ایجاد شده ؟
    من فکر میکردم دیجی کالا این آگهی رو برای فروش بیشتر محصول ایسوس راه اندازی کرده!

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !