4c5153a96d86294b7ad0804d188f4fe2772d2ad0

وقتی که شِورون روی بنرهای تبلیغاتی خود از حقیقت می‌گوید

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۲۹ آذر ۱۳۹۳

شِورون (Chevron) یکی از  و قدیمی‌ترین کارخانه‌های تولید گاز طبیعی و سوخت در ایالات متحده است که توانسته بخش بزرگی از فرآیند پخش و عرضه سوخت در این کشور را به دست بگیرد. شِورون آنقدر شناخته شده است که نیازی به تبلیغات ندارد؛ ولی اکثرا برای راه‌اندازی کمپین‌هایش به صورت همزمان هم از تبلیغات آفلاین و هم از تبلیغات آنلاین بهره می‌برد. این شرکت که نقش کلیدی‌ای در عرضه سوخت ایالات متحده آمریکا ایفا می‌کند، اخیرا کمپین جالبی در قالب اطلاع‌رسانی‌های عمومی و جالب راه‌اندازی کرده که در مجموع، هدفی جالب دارد.

 

91741fa3e438716690c3b4afe94c5d94

300ebf6dc5edd9b3d2610daab3bd24c1503f9de1

61ee1e44d4f5f6d77a1373ff24dda1e62ad03f0b

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “وقتی که شِورون روی بنرهای تبلیغاتی خود از حقیقت می‌گوید
  1. قیمت دلار
    دی ۱, ۱۳۹۳ — ۹:۲۸ ب.ظ

    کاشکی شرکت های ایرانی هم اینقدر وطن پرست بودند. و شعار نمیداند

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !