image

وقتی که کسب‌وکارهای آنلاین به تبلیغات محیطی رو می‌آورند

گوناگون - نویسنده : رامین جابری - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

امسال تحولات بسیاری را در حوزه تبلیغات آنلاین دیدیم و شاید متوجه شده باشید که چه قدر سرعت این پیشرفت سریع است. امکاناتی چون هدفمندی موضوعی، هدفمندی بر اساس سیستم عامل و خیلی موارد دیگر سبب شده‌اند که کار آگهی‌دهنده‌ها آسان شود. اما سوال اینجاست که آیا فضای تبلیغاتی آنلاین برای کسب‌وکارهای بزرگ آنلاین کافی است و می‌تواند پاسخگوی نیاز آنها باشد یا خیر؟

 

در حقیقت همیشه افرادی بیرون از فضای آنلاین هستند که شاید نام کسب‌وکار آنلاین شما را نشنیده باشند و همچنین عکس این موضوع صادق است و بدون حضور در فضای آنلاین، شاید کسب‌وکارتان نادیده گرفته شود.

 

دی‌جی کالا یکی از اولین کسب‌وکارهای آنلاین بود که به تبلیغات محیطی رو آورد تا مخاطبان خارج از محیط مجازی را از دست ندهد و از سوی دیگر کمپین‌های هماهنگ با فضای آنلاین راه‌اندازی کرد و توانست در هر دو فضا مخاطبانش را بیابد.

 

شاید قابل تصور نباشد که یک بازی آنلاین ایرانی به تبلیغات محیطی رو بیاورد، ولی اخیرا کلوب فوتبال من دست به چنین کاری زده‌است.

 image

اما مشکل بزرگ تبلیغات محیطی این است که قابل تجزیه و تحلیل نیست و شاید فقط بتوان به صورت تقریبی دریافت که چه قدر تاثیرگذار بوده.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

3 دیدگاه در رابطه با “وقتی که کسب‌وکارهای آنلاین به تبلیغات محیطی رو می‌آورند
  1. ایرانیان سرور
    بهمن ۲۱, ۱۳۹۳ — ۱۰:۲۲ ق.ظ

    سلام
    جالب بود
    تشکر

  2. علی سرلک
    بهمن ۲۱, ۱۳۹۳ — ۲:۱۵ ب.ظ

    به نظر بنده بیشتر سعی در برند سازی و اثبات خود در آینده رو از این طریق دارند

  3. ساسان
    بهمن ۲۵, ۱۳۹۳ — ۳:۲۹ ب.ظ

    خودم این روش رو خیلی قبول دارم
    مثلا سایت نیازمندیها آنلاین برای شهر خودم راه انداختم و برای تبلیغات و جذب آگهی ، به صورت آفلاین اقدام کردم
    خیلی هم به دردم خورد

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !