image

پارک اسکیت جیمی شو، بهانه‌ای برای رونمایی از کلکسیون جدید این برند

تبلیغات چاپی و محیطی - نویسنده : رامین جابری - ۷ تیر ۱۳۹۴

جیمی شو از برندهای مشهور کشور انگلستان است که کفش‌های دست‌ساز زنانه او سبب شهرت جهانیش شد و در حقیقت توسط فردی با همین نام تاسیس شده که اصالتی مالزیایی دارد. اخیرا این برند برای کمپین تبلیغاتی کلکسیون بهار-تابستان سال ۲۰۱۶ خود دست به کار متفاوتی زده است.

 

آژانس تبلیغاتی بوریا بتاک یکی از مراکز ورزشی لندن را به خانه مد متفاوت جیمی شو تبدیل کرده و در تبلیغات اولیه این کلکسیون می‌توانید مدل‌هایی را مشاهده کنید که در حال دوچرخه و اسکیت‌سواری هستند.

 

هنوز معلوم نیست که مراسم رونمایی این کلکسیون در همین ورزشگاه باشد یا خیر، ولی در عوض این برند توانسته به شدت هویت خود را در این کمپین اعمال کند.

 

فقط کافیست به محیط ورزشگاه، افراد حاضر و حتی نوشیدنی‌های آورده شده در تصاویر زیر توجه کنید.

 

image

image

image

image

 image

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “پارک اسکیت جیمی شو، بهانه‌ای برای رونمایی از کلکسیون جدید این برند
  1. پوسته وردپرس
    تیر ۱۰, ۱۳۹۴ — ۱۰:۲۳ ق.ظ

    تشکر از شما مطلب خوبی بود

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !