Riverford_mini_vegbox

موفقیت پرورش‌دهنده محصولات ارگانیک با تبلیغات آنلاین

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : محمد عربگری - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳

ریورفورد یکی از پرورش‌دهندگان محصولات اورگانیک است کار خود را از یک مزرعه کوچک محصولات اورگانیک آغاز کرد و تا انتهی سال ۲۰۱۰ توانست مزراع خود را گسترش داده و بخش خرید آنلاین خود را هم راه‌اندازی کند. این مجموعه روزانه ۴۵ هزار جعبه محصول اورگانیک (شامل سبزیجات، لبنیات و پروتیئن) در سراسر بریتانیا پخش کرده و محصولاتش به طور متوسط در روز توسط ۶۰ هزار مصرف‌کننده خریداری می‌شوند.

 

این مجموعه در سال ۲۰۰۹ برای افزایش فروش آنلاینش تصمیم گرفت به تبلیغات آنلاین رو آورده و شیوه PPC را به این منظور امتحان کند.

 

راهکاری که به ریورفود ارائه شد:

مشاوران و طراحان کمپین‌های ریورفود، برای این مجموعه در قدم اول یک کمپین اطلاع‌رسانی (برندینگ) راه اندازی کردند و در قدم دوم سعی کردند کردند بیشتر روی فروش تمرکز کرده و مخاطبان را مستقیما وارد صفحات فرودی کنند که برای فروش محصولات طراحی شده بود.

یکی از نکات این کمپین‌ها، بهره‌وری از هدفمندی بود که سبب شد ریورفود مستقیما مخاطبان هدفش را در سطح وب پیدا کند.

 

نتایجی که ریورفود از کمپین تبلیغات PPC خود بدست آورد:

– به واسطه  تبلیغات PPC این مجموعه توانست تعداد سفارشات خود را افزایش داده و تعداد فاکتورهای روزانه‌اش به طور متوسط ۱۵۰ تا بیشتر شود.

– پس از ۱۲ ماه، فروش ریورفورد ۷۰ درصد افزایش یافت.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

محمد عربگری

از وقتی با دنیای وب آشنا شدم همیشه به اون دید یک بستر برای کسب دانش، اطلاعات و پیرو این‎دو درآمدزایی رو داشتم. به همین خاطر به بحث تجارت الکترونیک و خدمات تحت وب بسیار علاقه‎مند هستم؛ مدتی هست در حوزه ارتباط با مشتری و همینطور طراحی کمپین‎های تبلیغاتی فعالیت میکنم، در نگاه من تبلیغات یک هنره و هنر هم حد و مرز نداره.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “موفقیت پرورش‌دهنده محصولات ارگانیک با تبلیغات آنلاین
  1. میرزاخانی
    بهمن ۱۵, ۱۳۹۳ — ۸:۰۷ ب.ظ

    سلام آقا محمد
    آفرین من با نظر شما کاملا موافق هستم..
    منم در امر بازار فروش سنتی و الکترونیک تحقیق وبرسی زیادی دارم.. و ایمان دارم بزودی در ایران در این امر فرهنگ خوبی خواهیم داشت.
    ولی در مورد محصولات ارگانیک کاربسیاری داریم وباید انجام بدیم وفرهنگ سازی کنیم تا مردم فرق محصول ارگانیک را از محصول سمعی یعنی شیمیایی تشخیص دهند.
    من همچنین ایده ای دارم که بازارهای سنتی و الکترونیکی محصولات ارگانیک در کشور گسترش پیدا کند.. انشاا.. تا ریشه بیماریها ازبین برود به امید خدا..

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !