محتوای ویروسی

پشت پرده‌ی کمپین‌های ویروسی – اینفوگرافیک

طراحی کمپین تبلیغاتی - نویسنده : امی جمالیان - ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

با اینکه بیشتر کمپین‌ها با خوش شانسی و زمان‌بندی درست ویروسی (Viral) شده‌اند،‌ روش‌هایی وجود دارند که شما می‌توانید برای برندتان از آن‌ها استفاده کنید تا محتوای ویروسی (Viral Content) بسازید.

 

 viral-content-min

برای مشاهده سایز کامل کلیک کنید

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

امی جمالیان

با اینکه یه دهه هفتادی هستم اما خیلی چیزها رو با دهه شصتی‌ها تجربه کردم. اولین بار تو دوران راهنمایی وارد دنیای وب شدم و یکی از بزرگترین دغدغه‌هام این بوده که بفهمم چی باعث می‌شه آدم‌‌ها بیشتر به سراغ وب سایت من بیان! کار من تولید محتواست و اینجا من براتون راجع به بازاریابی دیجیتال، تولید محتوا و رسانه‌های اجتماعی می‌نویسم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “پشت پرده‌ی کمپین‌های ویروسی – اینفوگرافیک
  1. قيمت نيم سكه
    شهریور ۲۶, ۱۳۹۴ — ۴:۵۰ ب.ظ

    اینفو گرافی بسیار جالبی بود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !