url

پنج تیتر ایمیل که نرخ بازشدن قابل قبولی از خود به جا گذاشته‌اند

گوناگون - نویسنده : رامین جابری - ۲۶ بهمن ۱۳۹۳

شاید اولین چیزی که سبب می‌شود تا شما روی یک ایمیل کلیک کنید، تیتر آن به حساب آید. معمولا تیترهایی تاثیرگذارند که مستقیما مخاطب را خطاب کرده و یا اینکه برای او شخصی‌سازی شده باشند. البته خیلی از عوامل دیگری هم در میزان تاثیرگذاری تیتر یک ایمیل تاثیر می‌گذارد. در این مطلب قصد داریم در مورد چند تیتر ایمیل صحبت کنیم که نرخ بازشدن بسیاری بالایی داشته‌اند:

 

۱. بهترین‌های گروپون: تخفیف‌هایی که به خاطر آنها به خود مغروریم: گروپون یکی از وب‌سایت‌های تخفیف گروهی است که در آغاز سال ۲۰۰۸ شروع به کار کرده و تا به امروز توانسته نظر خیلی از سازمان‌های بزرگ را برای گرفتن تخفیف گروهی به خود جلب کند. نکته اصلی تیتر آورده شده در این است که کاملا داخل میل غیرقابل پیشبینی است و فرد ترغیب می‌شود که واردش شود.

 

۲. تولدت مبارک لیندزی، سورپرایزت داخله! : Rent the Runway یکی از کسب‌وکارهایی است که برای طراحان لباس تازه کار راه‌اندازی شد و به آنها این امان را داد تا راحت لباس‌های خود را اجازه دهند. در سال گذشته این کسب‌وکار برای تبریک تولد کاربرانش از جمله ذکر شده استفاده کرد و نام آنها را در آن آورد که سبب شد نرخ باز شدن ایمیل‌ها از آنچه که فکر می‌کنید بیشتر باشد.

 

۳. این ایمیل را باز نکنید: انسان همیشه قانون شکن بودن خود را ثابت کرده و به کارهای غیرقانونی به شدت علاقه دارد. Manicube از کسب‌وکارهایی است که برای کمک به بانوان به فعالیت می‌پردازد و می‌توان گفت برای این بوجود آمده تا هیچ خانمی بدون شغل نماند.

 

۴. ! : DiningIn که یک وب‌سایت برای سفارش غذا به صورت آنلاین است، متوجه می‌شود که کاربرانش به برنامه‌های چت به شدت علاقه‌دارند و معمولا حرف‌های خود را کوتاه می‌کنند. سپس تصمیم می‌گیرد که چنین ایمیلی ارسال کرده و در آن پیشنهادهای تعجب برانگیزش را بگنجاند.

 

۵. مشتریان ما چه چیزی می‌گویند؟: DocuSign سعی کرده با چنین ایمیلی نشان دهد که شرکت‌هایی که از خدمات این شرکت بهره می‌برند راضی هستند و البته موضوعی را هم لاپوشانی نکرده. این کمپانی بیشتر در حوزه تولید و عرضه دستگاه‌های مربوط به ثبت عبور و خروج کارکنان به فعالیت پرداخته و روی چنین محصولات دیجیتالی‌ای کار می‌کند.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “پنج تیتر ایمیل که نرخ بازشدن قابل قبولی از خود به جا گذاشته‌اند
  1. ساسان
    بهمن ۲۸, ۱۳۹۳ — ۸:۳۲ ب.ظ

    واسه ما ایرانیا ، ” این ایمیل را باز نکنید ” بیشتر کاربرد داره 😀

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !