image

پنج راهکار براى اینکه نتایج بهترى از پست هاى وبلاگ خود بگیرید

بازاریابی محتوا - نویسنده : رامین جابری - ۱۴ مهر ۱۳۹۳

شما بالاخره پس از کلى تفکر و تلاش توانستید یک مطلب براى وبلاگ خود نوشته و آن را منتشر کنید. اما به نظرتان آیا با زدن دکمه انتشار مطلب، کار شما به اتمام رسیده و دیگر لازم نیست عمل دیگرى انجام دهید؟

در حقیقت جواب این سوال خیر است و هر وبلاگ نویسى باید پس از انتشار هر مطلب وبلاگش، براى اینکه مطلبش بیشتر دیده شود، به چندین مورد توجه کند. در ادامه این مطلب به پنج موردى مى پردازیم که حتما براى شما که یک وبلاگ نویس هستید، مفید خواهد بود.

 

– براى قرار دادن لینک پست خود در شبکه هاى اجتماعى، از کوتاه کننده هاى لینک بهره ببرید: اکثر وبلاگ نویسان پس از انتشار مطالب خود، آنها را در شبکه هاى اجتماعى به اشتراک مى گذارند. لینک هاى بلند، به خودى خود باعث عدم جذب مخاطب مى گردند و لازم است براى کوتاه سازى آنها از ابزارى چون bitly استفاده شود. این ابزار تحت وب به شما این امکان را مى دهد که تعداد کلیک هاى لینک کوتاه شده خود را ردیابى کنید.

 

– آیا پست شما براى افراد حاضر در تویئتر مفید است؟: شما مى توانید با جستجو در هشتگ ها متوجه شوید که مطلب شما براى کاربران تویئتر مفید است یا خیر. این هشتگ ها مى توانند کلیدواژه هاى شما باشند. فراموش نکنید که در تویئت خود از لینک کوتاه شده بهره ببرید.

strategy

– از ایمیل بهره ببرید: شما مى توانید بااستفاده از ابزار هاى ارسال ایمیل به مشترکین خود، به صورت روزانه ایمیل کارسال کرده و آنها را از آخرین مطالب خود مطلع کنید.

 

با وبلاگ هاى مشابه خود ارتباط بگیرید: ارتباط گیرى با وبلاگ هایى که محتواى آنها مشابه شماست، برایتان بسیار مفید خواهد بود. شما مى توانید مطالب خود را به آنها داده تا در وبلاگشان بازنشر صورت دهندو به این واسطه، افراد بیشترى پست هاى شما را مشاهده خواهند کرد.

 

-در اشتراک گذارى مطالب خود از تصاویر بهره ببرید: در حال حاضر تصاویر، به عنوان جذابترین نوع محتوا شناخته مى شوند و شبکه هاى اجتماعى بدون تصاویر، بى معنى خواهند شد. پس فراموش نکنید که حین اشتراک گذارى مطلب خود از عکسى مرتبط به آن بهره ببرید.

اگر دارای وبلاگ هستید حتما سری به دسته بازاریابی محتوا در بلاگ اد بزنید تا با راهکار‌های رشد وبلاگ‌تان آشنا شوید.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !