youtube-tv

چرا امروزه شرکت‌ها پول را صرف تبلیغات تلویزیونی نمی کنند

گوناگون - نویسنده : علی وارسته - ۳۰ مهر ۱۳۹۳

اگر امروزه شرکت ها بخواهند تلویزیون را به عنوان ابزار تبلیغاتی انتخاب کنند، نه تنها به هدف خود دست پیدا نمی کنند، بلکه سرمایه خود را نیز بیهوده تلف کرده اند.

مثلا یک شرکت تولیدکننده محصول خاصی که می داند تلویزیون تنها ۱۰ درصد مشتریان هدف خود را پوشش می دهد ، بدیهی است دیدش نسبت به این ابزار با دید شرکتی که از طریق تبلیغات تلویزیونی ۶۰ درصد مشتریان خود را جذب می کند ، تفاوت دارد. زیرا اگر شرکت اولی از تلویزیون برای تبلیغات استفاده کند، ۸۰ تا ۹۰ درصد بینندگان آگهی به هیچ عنوان به محصول شرکت اعتنایی نمی کنند. به همین دلیل استفاده از تلویزیون به عنوان رسانه بازاریابی بسیار پرهزینه تلقی می شود.

تبلیغات تلویزیونی دیگر مانند دهه ۶۰ موثر نیست. در دنیای امروز، تبلیغات در چنین رسانه هایی، باعث تبلیغ نادرست و هدفگذاری مخاطبان نامربوط در زمان نامناسب می شود.

امروزه شرکت‌ها، به خصوص کسب‌وکارهای نوپا ترجیح می‌دهند که در درجه اول روی تبلیغات آنلاین حساب کرده و در درجه دوم سراغ گزینه‌های آفلاین بروند. زیرا تبلیغات آنلاین هم هزینه کمتری را در برداشته و هم اینکه به آگهی‌دهنده این قابلیت را ارائه می‌دهد  که با هزینه‌ای کمتر، نتایج بسیار بهتری را دریافت کنند. البته باید در نظر داشته باشید که شبکه‌هایی چون YouTube و Vimeo توانسته اند جای رسانه تلویزیون را گرفته و به فضای تبلیغاتی مناسبی برای تماشاگران تبدیل گردند.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “چرا امروزه شرکت‌ها پول را صرف تبلیغات تلویزیونی نمی کنند
  1. علیرضا
    خرداد ۱۲, ۱۳۹۴ — ۵:۱۵ ق.ظ

    البته نه برای ایران!
    شما اینترنتی که اروپا و امریکا در دسترس کاربران خودش قرار میده با ایران مقایسه کنین میشه یوزپلنگ در مقابل لاکپشت!

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !