CV

چرا باید ارزش‌های محوری سازمان خود را تعیین کنید؟

گوناگون - نویسنده : رامین جابری - ۲۵ فروردین ۱۳۹۴

هر کسب‌وکاری برای رسیدن به هدفش در درون سازمان دیدی داخلی و در خارج از سازمان، دیدی از برند خود برای مخاطبانش ایجاد می‌کند. تعیین این دو مهم سبب می‌شود که دید کلی از برند شما مشخص گردد. در اصل ارزش‌های محوری یک سازمان، مستقیما روی تصمیمات و رفتار کارکنان هر سازمانی که آنها را برای خود مشخص کرده تاثیر گذاشته و سبب می‌شود که در مسیر خود تصمیمات درست را اتخاذ کنند.

CV

‎در کل می‌توان گفت که ارزش‌های محوری هر سازمانی مانند یک فانوس دریایی هستند و بی‌شک نمی‌توان از آنها سرپیچی کرد. به صورت کلی هر کمپانی‌ای ۵ تا ۷ تا ارزش محوری اصلی داشته و حدود ۱۰ تا ۱۴ ارزش محوری فرعی دارد.

 

برای مثال اپل از کمپانی‌هایی است که در ارزش‌های محوری اصلی خود نوآوری را انتخاب کرده و همه کارکنان آن به این موضوع کاملا اعتقاد دارند. از سوی دیگر رقیب اپل، یعنی کمپانی مشهور گوگل معتقد است که در مسیر خود باید بهترین بوده و همین ارزش سبب شده که این کمپانی، موتور جستجوگری چون Google Search Engine را طرح‌ریزی کند.

 

در مطلب بعدی‌ای که در رابطه با ارزش‌های محوری سازمان است، ۳۹۸ ارزش را عنوان می‌کنیم که هر کدام از آنها می‌توانند جز ارزش‌های شما قرار گیرند.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !