20c2dba

چرا بهینه سازی نرخ تبدیل از اهمیت بالایی برخوردار است؟

آنالیز کمپین و ترافیک - نویسنده : حسین موسوی - ۲۳ تیر ۱۳۹۳

۱. همیشه فرصت بهبود و ارتقا را خواهید داشت. در واقع اگر طراحی سایت و تعداد بازدیدکنندگان را هم درنظر نگیریم، همیشه فضایی برای کار روی بهتر کردن تجربه کاربری و روندهای موجود در سایت وجود دارد.

۲. هزینه واقعی تبلیغات بر اساس نرخ تبدیل و بر اساس مقایسه با انواع دیگر تبلیغات بررسی می شود. در واقع وقتی هزینه ای بابت تبلیغات انجام می دهید اگر نرخ تبدیل کمپین شما بالا باشد این پول به حساب شما برگشته است و اگر کمتر از هزینه ی تبلیغات محصول بفروشید در واقع تفاوت این دو مبلغ هزینه ی برندسازی شما شده است.

۳. بهینه سازی نرخ تبدیل در واقع مشتریان تر و تمیزی به کسب و کار شما اضافه می کند. وقتی با انجام امور مربوطه نرخ تبدیل خود را افزایش دهید مشتریانی که برایتان دردسر ساز می شوند به مشتریانی تبدیل می شوند که به خاطر شفافیت و راحتی بیشتر رابط کاربری شما کمتر با محصول شما مشکل خواهند داشت.

۴. این روند برای شما رایگان خواهد بود. شما بابت بهینه سازی نرخ تبدیل مواردی را در رابط کاربری و در کمپین خود رعایت می کنید که هزینه ی جداگانه ای برای شما ندارد و در واقع در راستای بازگشت سرمایه های شماست.

۵. بهینه سازی نرخ تبدیل هزینه های جمع کردن مشتریان جدید را برای کسب و کار شما کاهش می دهد. در واقع دو برابر کردن نرخ تبدیل به معنای نصف کردن هزینه افزایش هر مشتری جدید برای کسب و کار شماست.

۶. بهینه سازی نرخ تبدیل به حداکثرسازی سود کمک می کند. فقط این نیست، در واقع سود شما با نرخ تبدیل گره خورده است، چون برای جمع آوری مشتری جدید پولی پرداخت نمی کنید و این پول مستقیما به سود شما اضافه می شود.

conversion-rate

۷. این روش پول بیشتری به شما می رساند تا در راه های دیگری برای جمع کردن مشتریان جدید خرج کنید. در واقع سود بیشتر به معنای پول بیشتری ست که شما می توانید در کانال های دیگر تبلیغاتی مصرف کنید. به علاوه شما حالا بهتر می دانید که از چه طریقی می توانید بیشترین جذب مشتری را داشته باشید.

۸. وبسایت شما با بهینه شدن در نرخ تبدیل ارزش بیشتری در سیستم های همکاری در فروش خواهد داشت و به پارتنرهای تان بیشتر سود می رساند. در واقع این فقط برای شما سودمند نخواهد بود بلکه به همکاران تان هم سود بیشتری می رساند و شما را نزد آنها معتبرتر می کند.

۹. بوسیله بهینه سازی نرخ تبدیل دقیقا همان چیزی را بازدیدکنندگان به دنبالش هستند به سرعت به آنها نشان می دهید. در واقع قبل از اینکه آنها شانس این را داشته باشید که آن مطلب را در وبسایت دیگری پیدا کنند.

۱۰. این می تواند به معنای برنده شما در همه زمینه ها باشد! رعایت کردن برخی موارد جزئی و ریز که شاید چندان هم مهم به نظر نرسند در نتیجه ی کار واقعا تاثیرگذار خواهد بود و شما را نسبت به رقبایتان متمایز خواهد کرد. پس بهینه سازی وبسایت برای آنچه که کاربران می خواهند یک راهکار سریع و البته تغییراتی جزئی است و در واقع حتی اگر کاربران فقط چند ثانیه زودتر به هدفشان برسند باعث می شود شما در رقابت برنده شوید.

۱۱. بهینه سازی نرخ تبدیل در سایت شما حرکت ایجاد می کند. بهینه سازی نرخ تبدیل یک جریان حرکتی ایجاد می کند که سهم شما را از بازار افزایش می دهد. بهبود نرخ تبدیل، افزایش ترافیک مفید، مشتریان بیشتر، و موارد دیگر. قبل از این که بفهمید چه اتفاقی در حال رخ دادن است بازار شما شروع به شکل گیری می کند.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !