670px-Realize-the-Benefits-of-Pay-Per-Click-Advertising-Step-1

چرا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک پاسخگوی نیاز شماست؟

تبلیغات آنلاین - نویسنده : سروش عباسی - ۱۳ مهر ۱۳۹۳

مدت طولانی‌ای است که تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (Pay Per Click) مورد توجه کسب‌وکارهای اینترنتی و حتی حضوری قرار گرفته و به یکی از روش‌های تبلیغات آنلاین محبوب تبدیل شده‌اند.

حالا سوال اینجاست که چرا این همه محبوبیت برای PPC بوجود آمده است؟

 

تبلیغات PPC دارای سه مزیت است که به ترتیب به آنها اشاره خواهیم کرد:

– قابل اندازه گیری است: تبلیغات PPC به شما اطلاعاتی ارائه می‌دهد که به راحتی به کمک می‌توانید متوجه شوید که ایراد کمپین شما در کجا بوده و چگونه می‌توان به واسطه اطلاعات ارائه شده آنها را حل کرد.

– با سرعت بالایی نتیجه می‌دهد: PPC به سرعت نرخ تبدیل و نتایج را به شما ارائه می‎‌دهد.

– هدفگیری گسترده: تبلیغات PPC به شما این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان ممکن، افراد مورد نظر خود که در سطح وب حضور دارند را هدفگیری کنید و پیام خود را به آنها برسانید.

 

در ادامه بد نیست که با شاخص‌های کلیدی عملکرد PPC آشنا شوید:

 

Cost Per Conversion: قیمت کل تبلیغات / تعداد کل نرخ‌های تبدیل

Click Thru-Rate: تعداد کلیک در یک تبلیغ / تعداد نمایش آن تبلیغ (عموما به عنوان Impression یاد می‌شود)

Conversion Rate: تعداد کل نرخ‌های تبدیل / تعدد کلیک‌هایی که روی یک تبلیغ خورده

 

اما مواردی در مورد PPC وجود دارد که از آنها آگاهی ندارید:

– تبلیغات PPC به خودی خود موفقیت شما را تضمین نمی‌کنند و برای گرفتن جواب لازم است که از صفحات فرود بهره برده و سعی کنید بهترین طراحی را برای آنها رقم بزنید.

– تکرار یک تبلیغ به مواردی بستگی دارد که عبارتند از: ۱- کلیدواژه ها، ۲- صفحات فرود، ۳- ارتباط تبلیغ با نمایش دهنده

– در بعضی از شبکه‌ها، بر اساس کلیدواژه‌ها تبلیغ به مخاطب نشان داده می‌شود.

– در شبکه‌هایی که کلیدواژه ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، نباید از کلیدواژه های نامربوط به تبلیغ خود استفاده کنید، زیرا ممکن است تبلیغ شما مردود اعلام شود.

 

منبع: PikToChart

 

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

سروش عباسی

وقتی خودم رو از همه چیز خالی میکنم ایده های جالبی به ذهنم میرسه... همیشه سعی میکنم رویاهامو زندگی کنم. با من در ارتباط باشید، از ارتباط جدید به شدت استقبال میکنم .

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “چرا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک پاسخگوی نیاز شماست؟
  1. مرکز توزیع شارژ ارزان
    مهر ۳۰, ۱۳۹۳ — ۱۰:۲۸ ق.ظ

    به عقیده من بهترین و مهمترین مطلب در تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، همان صفحه فرود است.
    حتی اگه صفحه فرود (یا حتی گاهی صفحه اصلی سایت) از چینش و آراستگی معقول و ساده و در عین حال جذاب برخوردار باشد؛
    میتوان به موفق بودن آن تبلیغ امیدوار بود.
    البته آیتم اعتبار کسب شده با اولین مشاهده، و همچنین بودجه تبلیغاتی/بازده مورد انتظار در یک تبلیغ کلیکی موثر است

  2. میزبان فا
    آبان ۱, ۱۳۹۳ — ۱۰:۰۳ ق.ظ

    امروز تبلیغات کلیکی خود را در زمینه هاست جوملا و دامنه در anetwork آغاز نمودیم ، امیدواریم موفقیت آمیز باشد .

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !