phone-number-link

چرا در طراحی صفحه فرود، باید جایی برای شماره تلفن درنظر بگیرید؟

طراحی صفحه فرود - نویسنده : فرید اسدی - ۲۸ شهریور ۱۳۹۳

یکی از اهدافی که می‌توان برای شروع یک کمپین تبلیغاتی آن را برگزید، هدف ایجاد تماس تلفنی به حساب می‌آید. اخیرا کاربران فوروم High Ranking در این رابطه موضوعی ایجاد کرده‌اند و در مورد طراحی صفحه فرود مربوط به این هدف خاص به گفتگو پرداخته‌اند. در این فوروم مشخص شده که دلایل بسیاری وجود دارند که اهمیت چنین کمپینی را افزایش می‌دهند.

یکی از مواردی که در این فوروم زیاد دیده شده، این است که پیش آمده فردی با یک صفحه فرود مواجه شده و سوالاتی برایش پیش آمده که برای آنها جوابی پیدا نکرده است. مسلما یک شماره تلفن برای این فرد کافیست تا بتواند اطلاعات مورد نظرش را از تیم پشتیبانی برند تبلیغ شده، دریافت کند.

بعضی کاربران هم هستند که به راحتی اطمینان نمی‌کنند و شماره تلفن یکی از مواردی است که باعث ایجاد اطمینان در مخاطب می‌گردد. البته فراموش نکنید که انتخاب هدف ایجاد تماس تلفنی برای کمپینتان نیازمند صفحه فرودی خاص است.

اگر هدف شما از کمپین تبلیغاتی‌تان، ایجاد تماس تلفنی است، باید شماره خود را مانند نمونه زیر در مرکز صفحه و به صورتی مشخص در دید قرار دهید که نیازی نباشد کاربر برای پیدا کردن شماره حتی یک ثانیه صرف کند. تحقیقات نشان داده که چنین کمپین‌هایی، نسبت به دیگر کمپین‌ها از نرخ تبدیل پایینی برخوردار هستند.

6a00e008dae30f883401156ff649c6970c-800wi

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “چرا در طراحی صفحه فرود، باید جایی برای شماره تلفن درنظر بگیرید؟
  1. H - Sanjari
    شهریور ۲۹, ۱۳۹۳ — ۵:۱۰ ق.ظ

    با سلام و روز بخیر ، مطالبی را که می نویسید بسیار خوب و مفید است اگر ساده و واضح تر باشد بهتر است. متشکرم سنجری

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !