envelope

چرا مردم از ایمیل‌های ارسالی شما چشم‌پوشی می‌کنند؟

بازاریابی ایمیلی - نویسنده : حسام اسعدی - ۴ آذر ۱۳۹۳

در این مطلب قصد داریم به شما سه مورد را در زمینه بازاریابی ایمیلی گوش زد کنیم که ممکن است در حال حاضر دلیل باز نشدن ایمیل‌هایتان باشند:

 

۱- تیتر شما مفهوم نبوده و یا روی هدفی نادرست پافشاری می‌کند:برای همه ما روشن است که تیتر اولین موردی است که سبب باز شدن ایمیل شما، توسط مخاطب می‌گردد. توجه داشته باشید که باید در حین نوشتن تیتر دقیقا هدف نهایی خود را در ذهنتان تجسم کنید.

حتما لازم نیست که ایمیل ارسال شده، کسب‌وکار شما را به یک معامله نزدیک کند و یا سبب ایجاد یک قرارداد بزرگ شود؛ بلکه گاهی لازم است فقط از مخاطبان یک پاسخ مختصر دریافت کنید. همین پاسخ ساده می‌تواند شما را به هدف نهایی‌تان نزدیک کند.

 

برای نمونه به چند تیتر زیر توجه کنید که ثابت شده موثر واقع می‌شوند:

 

– (نام)، یک سوال کوچک ازت دارم

– ایده‌هایی برای (موضوعی که برای مخاطب شما از اهمیت بسیاری برخوردار است)

– سوالی در مورد (هدفی که مخاطبانتان دارند)

 

۲- ایمیل خود را در زمانی نامناسب ارسال می‌کنید: اکثر ایمیل‌های کسب‌وکارها در ساعات کاری و در روزهای غیر تعطیل ارسال می‌گردند؛ ولی نمودار زیر که بر اساس تحقیقات Side Kick منتشر شده، نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۴ بیشترین تعداد ایمیل در آخر هفته‌ها باز شده و در روزهای اول هفته کمتر ایمیل‌ها، نسبت به آخر هفته کلیک خورده‌اند. شاید این آمار برای کشور ما صحیح نباشد؛ اما کسب‌وکارها می‌توانند یک تعادلی در این میان ایجاد کنند.

email-open-times

۳-استفاده از نام فرستنده‌ای که عمومی به نظر می‌آید:

در تحقیقاتی که توسط چندین آژانس تبلیغاتی صورت گرفته، مشخص شده است که استفاده از نام فرستند خاص می‌تواند حدود ۳ درصد نرخ کلیک خوردی (Click – Through Rate) را افزایش دهد.

برای نمونه:

نام فرستنده عمومی: شرکت X

نام فرستنده خاص: نام و نام خانوادگی فردی از شرکت X

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسام اسعدی

من در واقع یک میکروبیولوژیستم! اما به دلیل شغل پدرم از وقتی به دنیا اومدم کامپیوتر و دنیای دیجیتال جزئی از زندگی من بوده و من همیشه تو این زمینه فعالیت داشتم و مدتی هم طراح بودم... به نوآوری های دنیای دیجیتال و کارهای دقیق علاقه ی زیادی دارم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !