300X250

چطور دیجی‌کالا به مخاطبان هدف خود دست پیدا می‌کند؟

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : محمد عربگری - ۹ آذر ۱۳۹۳

دیجی کالا که امروز به عنوان بزرگترین کسب و کار آنلاین کشور مطرح می‌گردد، اخیرا تحویل سریع رایگان (یا همان اکسپرس) خود را به شهرهای دیگر کشور نظیر کرج و اصفهان رسانده؛ این خرده فروش موفق برای اطلاع رسانی این جریان از سیستم تبلیغات کلیکی (PPC) و البته هدفمند جغرافیایی بهره می‌برد، به این صورت که تنها کاربرانی که از محدوده جغرافیایی مورد انتخاب آنلاین هستند، بنرهای تبلیغاتی را مشاهده می‌کنند و در نتیجه به جامعه هدف خود دست پیدا می‌کند.

 

البته دیجی‎کالا تنها به انتخاب هدفمندی جغرافیایی بسنده نکرده و با طراحی هوشمندانه بنرهای تبلیغاتی، این کمپین خود را توانسته به حداکثر مخاطب هدف برسد. استفاده هوشمندانه از المان‎ها، کلمات و حتی شیوه اسلاید شدن بنر میتواند نقش بسیار بسزایی در نوع ورودی‎های آگهی‎دهنده و در نتیحه بازدهی مناسب یک کمپین تبلیغاتی داشته باشد.

 

728X90

استفاده هوشمندانه از تصویر سی‎وسه‎پل در این بنر که برای شهر اصفهان طراحی شده، نقش بسزایی در جذب حداکثر مخاطبان هدف در کمپین تبلیغاتی دیجی‌کالا را ایفا کرده‌است.

 

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

محمد عربگری

از وقتی با دنیای وب آشنا شدم همیشه به اون دید یک بستر برای کسب دانش، اطلاعات و پیرو این‎دو درآمدزایی رو داشتم. به همین خاطر به بحث تجارت الکترونیک و خدمات تحت وب بسیار علاقه‎مند هستم؛ مدتی هست در حوزه ارتباط با مشتری و همینطور طراحی کمپین‎های تبلیغاتی فعالیت میکنم، در نگاه من تبلیغات یک هنره و هنر هم حد و مرز نداره.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “چطور دیجی‌کالا به مخاطبان هدف خود دست پیدا می‌کند؟
  1. محمد عربگری
    آذر ۱۵, ۱۳۹۳ — ۹:۲۷ ب.ظ

    توی بحث بازاریابی و تبلیغات یه ضرب المثل هست که میگه:
    “اگر بدون تبلیغات موفق هستید، تصور کن با تبلیغات چقدر بیشتر میتونستید موفق باشید!”
    بزرگترین برندهای دنیا بدون تبلیغات پیش نمیرن و طبیعتا برای بدست آوردن بازار جدید باید تبلیغات رو داشته باشند.
    موفق باشید

  2. پویا ودایع
    اسفند ۱۲, ۱۳۹۳ — ۲:۵۸ ب.ظ

    مطالب وبلاگ شما عالیه همیشه پیگیر این مطالب خواهم بود …..بابت راهنمای امروزتون هم از تون سپاسگزارم .

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !