Untitled-1

چند بنر تبلیغاتی از ماه ژوئن که به خوبی گویا کاربرد هستند

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۷ تیر ۱۳۹۴

یکی از روش‌هایی که بواسطه آن می‌توانید نرخ کلیک‌خوری (Click-through rate) بنرهای تبلیغاتی خود را افزایش دهید، این است که بیشتر روی کاربرد محصول یا خدمات خود تمرکز کنید تا مخاطبان دقیقا متوجه شوند که چه چیزی منتظرشان است. در ادامه به سه بنر تبلیغاتی نگاه می‌کنیم که کمپین تبلیغاتی مربوط به آنها در ماه ژوئن شروع شده:

 

– کنول که یک تولیدکننده مبلمان اداری و نیمه حرفه‌ای است، یک کمپین تبلیغاتی برای افرادی که دنبال یک میز کار نیمه حرفه‌ای برای خانه خود هستند طراحی کرده و بواسطه محتوا خوب و بنر ساده توانسته به درستی مخاطب هدف خود را هدفگیری کند.

 

34a0d40ee131bd61accc7147b3f67bd9

– همه ما به اندازه کافی در مورد لپ‌تاپ‌های جدید لنوو می‌دانیم که به راحتی تا می‌شوند و به صورت چند منظوره می‌توان از آنها بهره برد. این شرکت قدرتمند همچنان برای تبلیغات خود روی این ویژگی لپ‌تاپ‌هایش مانور می‌دهد.

071bf4ca2e6078bbae144f8fddb0f529

– در بنر تبلیغاتی آخر، فقط موضوع کاربرد نیست که مطرح شده بلکه یکی از ویژگی‌های مهم لوازم خانگی برند ال‌جی است که این بنر را بیش از حد برای مخاطبانش جذاب می‌کند.

ca93736b935714682d0a6c78638ee3bf

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “چند بنر تبلیغاتی از ماه ژوئن که به خوبی گویا کاربرد هستند
  1. بنر آن دیزاین
    مرداد ۲۰, ۱۳۹۴ — ۱۱:۱۸ ق.ظ

    ساده ، گویا ، زیبا

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !