96654242156081313126

چند تغییر در یک صفحه‌فرود که سبب دو برابر شدن فروش یک آنتی‌ویروس شد

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : میلاد صفایی - ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

ایده ارتباط تراشه یکی از شرکت‌هایی است که در حوزه عرضه آنتی‌ویروس‌های اِسِت به فعالیت می‌پردازد و اخیرا برای تبلیغات خود یک کمپین تبلیغات کلیکی راه‌اندازی کرده و در اواسط کمپینش بواسطه اعمال یک سری تغییرات در ظاهر و محتوای صفحه فرودش توانسته نتایج جالبی دریافت کند.

 

صفحه فرود اولیه این شرکت که در زیر قابل مشاهده است، دارای محتوا به نسبت زیادی بوده و توانسته تا صرف نصف بودجه تبلیغاتی‌اش روزانه سبب ثبت ۴ الی ۵ سفارش شود.

 

unnamed

همان طور که در زیر قابل مشاهده است، این صفحه فرود که پس از صرف نصف بودجه تبلیغاتی شرکت ایده ارتباط تراشه جاگزین گردیده، دارای محتوایی کمتر و توازن حساب‌شده‎‌ای است.

تبلیغات-آنلاین

بواسطه این صفحه فرود فروش این شرکت حدودا دو برابر شد و تعداد سفارش‌های به ۸ الی ۱۰ سفارش در روز افزایش یافت. از همه جالب‌تر اینجاست که در حالی که کمپین تبلیغاتی این شرکت خاتمه یافته، ولی همچنان تعداد سفارش‌های روزانه این آنتی‌ویروس همچنان در حدود ۸ الی ۱۰ نسخه است.

البته باید درنظر داشته باشید که پیشنهاد اِسِت بسیار جذاب است و به سادگی نمی‌توان از آن عبور کرد!

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

میلاد صفایی

نماینده فروش...

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “چند تغییر در یک صفحه‌فرود که سبب دو برابر شدن فروش یک آنتی‌ویروس شد
  1. رامین جابری
    خرداد ۲, ۱۳۹۴ — ۸:۰۵ ب.ظ

    بله، به شدت…علم نورولوژی اینو ثابت کرده.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !