image

چهار سوال مهم که باید قبل از طراحى صفحه فرود از خود بپرسید

طراحی صفحه فرود - نویسنده : محمد عربگری - ۷ مهر ۱۳۹۳

صفحات فرود، از مهمترین اجزای کمپین هاى تبلیغاتى بنرى به حساب مى آیند که طراحى نادرستشان مى تواند سبب شکست کمپین ها شود. در این مطلب چهار سوال مطرح مى کنیم که با پرسیدن آنها از خود، مى توانید عملکرد بهترى را از صفحه فرودتان دریافت کنید.

١. هدف چیست؟

در دنیاى ایده آل کسب و کار شما یک مخاطب پس از برخورد با صفحه فرود شما، چه کارى انجام مى دهد؟ محصولى را خریدارى کرده؟ فرم ثبت نامى را پر مى کند؟ یا اینکه به اشتراک گیرى وبلاگتان مى پردازد؟ اولین قدم براى هر استراتژى اى،  در نظر گرفتن هدف به حساب مى آید.

 

٢. من در برابر چه کسى به رقابت مى پردازم؟

در حقیقت ما در اینجا سه سوال داریم:

– من در برابر چه کسى به رقابت مى پردازم؟

– آنها در چه چیزى موفق بوده اند؟

– من چگونه مى توانم موفقیت آنها را کپى بردارى کنم؟

شما مى توانید مسیر موفق رقیبانتان را بررسى کرده و از آنها درس بگیرید. حتى گاهى اوقات تقلید به جا از آنها، باعث پیشرفت شما مى شود.

 

٣. مخاطبان من چه کسانى هستند؟

شما باید بدانید که خواسته ها، آرمان ها و آرزوهاى آنها چیست؟ هر چه قدر بیشتر از مخاطبتان آگاهى پیدا کنید، بهتر مى توانید به رفع نیاز آنها بپردازید.

 

۴. چگونه وارد صفحه فرود من شده اند؟ 

شما مى توانید بر اساس محل رجوع مخاطب به صفحه فرودتان، محتواى موجود در آن را تغییر دهید. براى نمونه مراجعینى که از فیسبوک مى آیند، خیلى با افرادى که از طریق ایمیل هاى شما وارد صفحه فرودتان مى شوند، تفاوت دارند و باید به نوعى براى هر کدام به شخصى سازى صفحه فرود بپردازید.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

محمد عربگری

از وقتی با دنیای وب آشنا شدم همیشه به اون دید یک بستر برای کسب دانش، اطلاعات و پیرو این‎دو درآمدزایی رو داشتم. به همین خاطر به بحث تجارت الکترونیک و خدمات تحت وب بسیار علاقه‎مند هستم؛ مدتی هست در حوزه ارتباط با مشتری و همینطور طراحی کمپین‎های تبلیغاتی فعالیت میکنم، در نگاه من تبلیغات یک هنره و هنر هم حد و مرز نداره.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “چهار سوال مهم که باید قبل از طراحى صفحه فرود از خود بپرسید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !