SG_4313101

چهره مردمی آکس و کمپین تبلیغاتی مربوط به آن

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : میلاد صفایی - ۹ خرداد ۱۳۹۴

اخیرا استفاده از چهره‌های محبوب هم در ایران باب شده و اکس یکی از برندهایی است که برای تبلیغاتش از چهره یک خواننده محبوب که سیروان خسروی نام دارد، استفاده کرده. اما اکس از این هم فراتر رفته و در ادامه قصد دارد با استفاده از این چهره شناخته شده، این کمپین تبلیغاتی خود را بسط دهد.

 

580_85

در این کمپین جدید که در فضای آنلاین راه‌اندازی شده است، اکس مخاطبانش را تشویق می‌کند تا برای قرعه کشی یک عدد بلیط کنسرت سیروان خسروی، نام خود را در وب‌سایت خود اکس ثبت کنند.

 

این روش به اکس کمک می‌کند تا راحت‌تر ایمیل‌های مخاطبانش را جمع‌آوری کرده و از سوی دیگر هر وقت که خواست پیام مورد نظرش را برای آنها ارسال کند.

 

صفحه فرود این کمپین بسیار خوش ساختار است و ساختاری تک صفحه‌ای دارد و محتوا تمام تیترها در همان صفحه قرار گفته است. در بخش دوم صفحه فرود اکس، نهایت حرفه‌ای بودن این صفحه فرود را شاهد خواهید بود.

 

در سراسر جهان استفاده از چهره‌های شناخته شده به شدت روی بازگشت سرمایه برندها تاثیر مثبت می‌گذارد و به نظر می‌آید در ایران هم چنین راهکاری جواب می‌دهد.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

میلاد صفایی

نماینده فروش...

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !