good-banner

چه طراحی بنر تبلیغاتی‌ خوب به حساب می‌آید؟

طراحی بنر - نویسنده : رامین جابری - ۲۱ آبان ۱۳۹۳

همان طور که ما در مطالب قبلیمان گفتیم، هر طراحی تعریفی از یک بنر خوب برای خود دارد که بی شک با تعریف دیگری متفاوت است. اما همیشه سوال اینجاست که یک بنر خوب چگونه شناسایی می‌شود؟ در حقیقت خوب بودن یک بنر فقط به این معنا نیست که بنر مورد نظر ما زیبا طراحی شده باشد، بلکه بنری خوب است که عملکرد خوبی در بر داشته و نتایج خوبی را به ما ارائه دهد. ممکنه یک بنر بسیار زشت به نظر آید ولی همچنان در عملکردش بی‌نظیر باشد.

 

در حقیقت عملکرد یک بنر، به کمک کمیتی به نام Click through-Rate (اختصارا CTR) بررسی می‌گردد و این عدد نشان می‌دهد که بنر چه قدر کارآمد بوده و توانست نرخی برای وب‌سایت ارائه دهد.

 

شاید برای شما غیر قابل باور باشد که اکثر کاربران هیچ توجهی به زیبایی و طراحی بنر شما ندارند و حتی برای خلاقیت شما ارزشی قائل نمی‌شوند و فقط آدم‌های ریزبین و خبره در زمینه تبلیغات‌اند که موضوع را گرفته و متوجه می‌شوند که شما چه قدر برای کمپین خود زحمت کشیده‌اید.

 

تنها موردی که می‌تواند خوب بودن بنر تبلیغاتی شما را تضمین کند، نتایج و کمیت‌های قابل اندازه‌گیری‌ای هستند که شاید خیلی از شما از آنها غافل شده و فقط به صورت افراطی به طراحی بنر توجه کنید.

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “چه طراحی بنر تبلیغاتی‌ خوب به حساب می‌آید؟
  1. امید
    آبان ۲۸, ۱۳۹۳ — ۱۱:۴۷ ق.ظ

    مرسیییییییییییییییییی

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !