Untitled1535

چه کسانی به تبلیغات بنری اهمیت می‌دهند؟

تبلیغات آنلاین - نویسنده : علی وارسته - ۸ اسفند ۱۳۹۳

یکی از سوالات بنیادی‌ای که همیشه توسط آگهی‌دهندگان عنوان می‌شود این است که چه کسی به تبلیغات بنری آنها توجه کرده و تصمیم می‌گیرد روی آنها کلیک کند؟ به طور قطع نمی‌توان گفت که چه اتفاقی برای بنرهای تبلیغاتی رخ می‌دهد، ولی در اینفوگرافی زیر آمار و ارقامی از مخاطبان تبلیغات بنری گنجانده شده که بد نیست به عنوان یک آگهی‌دهنده، از آنها آگاه شوید.

 

اما در آغاز این اینفورگرافی نگاهی به تاریخچه تبلیغات بنری خواهیم انداخت:

 

banner-ads-free-copy

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

6 دیدگاه در رابطه با “چه کسانی به تبلیغات بنری اهمیت می‌دهند؟
  1. میلاد صفایی
    اسفند ۸, ۱۳۹۳ — ۷:۰۵ ب.ظ

    عالی بود این اینفوگرافی، کافیه یک وبسایت با یک دید تحقیقاتی / تحلیلی، این اینفوگرافی رو بررسی کنه، مطمئناً در تصمیم گیریهاش برای تبلیغات آنلاین به نتایج جالبی میرسه.
    مرسی علی جان 🙂

  2. مریم
    اسفند ۱۴, ۱۳۹۳ — ۱:۲۱ ق.ظ

    جالب بود، فکر نمی کردم چنین درصد بالایی نگران ویروس و اسپم باشند. به نظرم این روزها خیلی ها -از جمله خودم- از این نگرانند که چند تا پاپ آپ بی ربط باز بشه که همشون می گن ” شما برنده ی خوش شانس ……” 🙂

  3. رضازاده
    فروردین ۳۱, ۱۳۹۴ — ۲:۳۲ ب.ظ

    سلام عالی بود ممنون

  4. mehdi
    مرداد ۶, ۱۳۹۵ — ۸:۳۱ ق.ظ

    با سلام لطفا منبع این آمارهارا ذکر کنید.و کلا اینفوگرافیک هاتون را با ذکر منبع منتشر نمایید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !