url

چگونه استفاده صحیح از صفحه فرود، درآمدی برابر ۴۰ هزار دلار از سه وبینار به ارمغان می‌آورد؟

طراحی صفحه فرود - نویسنده : فرید اسدی - ۱۷ آبان ۱۳۹۳

Unbounce یکی از ابزارهای تحت‌وب مشهور طراحی صفحه فرود است که خیلی از برند‌های مشهور از آن برای طراحی صفحات فرود کمپین‌های خود، بهره می‎‌برند. Kiss Metrics که در زمینه ارائه تحلیل وب‌سایت به فعالیت می‌پردازد، اخیرا از ابزار Unbounce بهره برده و توانسته به واسطه صفحات فرود بی‌نقصی که این نرم‌افزار ارائه می‌دهد، درآمد خود از سه وبینارش را به ۴۰ هزار دلار برساند که، این عدد برای چنین رویدادی بسیار قابل توجه به نظر می‌آید.

از اینجا، شما می‌توانید متن کامل بررسی تاثیر صفحه فرود Unbounce روی کمپین Kiss Metrics را مطالعه کرده و متوجه شوید که چه اتفاقی در فروش وبینار‌های این گروه رخ داده.

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “چگونه استفاده صحیح از صفحه فرود، درآمدی برابر ۴۰ هزار دلار از سه وبینار به ارمغان می‌آورد؟
  1. arezu
    آبان ۲۸, ۱۳۹۳ — ۶:۵۱ ق.ظ

    ممنون از مطالبتون

  2. keyvan
    آذر ۱۱, ۱۳۹۴ — ۵:۵۷ ق.ظ

    فرید جان خیلی جالب بود برام اولین بار اینو اینجا خوندم چقدر کیف کردم همیهش بروز باش عزیزم

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !