apple-wins-an-emmy-award

چگونه اپل با احساسات، دل داوران امی را بدست آورد

طراحی کمپین تبلیغاتی - نویسنده : سهیل رزمجوی - ۲ شهریور ۱۳۹۳

امی از مهمترین جوایز مربوط به تلویزیون آمریکا است که هر ساله میلیون‌ها نفر را در روز ۲۵ اوت پای تلویزیون می‌نشاند. شب آینده بخش اصلی مراسم امی برگزار خواهد شد که در آن مشهورترین برنامه‌ها و ‌سریال‌های تلویزیونی کشور آمریکا در آن شرکت خواهند کرد و بهترین آنها، جوایز امی را دریافت می‌کنند. اما همیشه قبل از مراسم اصلی، امی یک مراسم دیگر برای هنر‌های خلاقانه برگزار می‌کند که در آن بخشی به نام “تبلیغات تلویزیونی” وجود دارد که در آن به بهترین آگهی تلویزیونی سال، جایزه امی اهدا می‎‌شود.

امسال برند اپل نظر داوران را به خود جلب کرد و توانست در برابر رقیبان خود، یعنی جنرال الکتریک، بادویزر و نایک موفق عمل کند. در گذشته همه شاهد این بودیم که برند اپل به سوی قوه تخیل و کودک درون مخاطبانش می‌رفت تا آنها را با دنیای رنگی‌اش به سمت خودش جذب کند. اما این روز ها شاهد این هستیم که این برند بیشتر سعی دارد تا با تبلیغات گستره اش، احساسات مخاطبانش را تحریک کند.

در کنار اپل، برند سامسونگ در زیر سقف مارکت گوشی‌های هوشمند آمریکای شمالی قرار دارد که حتی به واسطه بودجه تبلیغاتی بسیار بالایش نسبت به اپل، نتوانسته چندان در خلایقیت تبلیغاتی اش موفق عمل کند و نامزد امی گردد.

اپل در این تبلیغ داستان یک پسر بچه ای را روایت می‌کند که با گوشی آیفون خود، ویدئویی از تعطیلات کریسمسش درست کرده و آن را برای خانواده خودش به نمایش می‌گذارد و آنها را با این ویدئو به وجد می‌آورد. شاید سناریو این تبلیغ به نظر ساده آید؛ ولی شما هم با تماشایش حتما حس جالبی را دریافت خواهید کرد.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

سهیل رزمجوی

خلاقیت، تنوع و شادی از واژه های مهم زندگی ام هستن، به همین دلیل ​مهمترین علایق زندگی من فعالیت در زمینه مارکتینگ و تبلیغات میباشد، چون تمام واژه ها رو می توانم در این حرفه لمس کنم. از برخورد با چالش ها و موانع نمیترسم و از حل کردن آنها لذت میبرم. اهل شومن بازی نیستم و سرم به کارم خودمه، دوم و سوم برام معنی نداره چون باید اولین بود، عاشق خوردن لازانیا و کله پاچه ام، هیچی دیگه خیلی هم کوووولم :دی

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !