idea_challenge2

چگونه ایده‌های پراکنده باعث گمراهی وبلاگنویسان می‌شوند؟

بازاریابی محتوا - نویسنده : رامین جابری - ۴ مرداد ۱۳۹۳

همیشه زمانی که به دوستانمان می‌گوییم که می‌خواهیم به وبلاگ‌نویسی بپردازیم، همه آنها تصور می‌کنند که چنین کاری را هر کسی می‌تواند انجام دهد. ولی در حقیقت وقتی که خود آنها بر سر چنین کاری بنشینند، درمیابند که وبلاگ نویسی کاری است که از مغز، کار می‌کشد و کار چندان آسانی هم نیست.

وقتی که شروع به وبلاگ نویسی می‌کنید، ایده ها به صورت اتفاقی وارد ذهن شما می‌شوند؛ برای مثال در حین دویدن، یا در زیر دوش و یا حتی هنگامی که در حال صحبت با مادرتان هستید! شاید در آن لحظه، ایده‌ای که به ذهن شما رسیده، بی نظیر به نظر آید ولی با کمی تفکر، شاید متوجه شوید که به کار کمپانی شما نمی‌آید.

راه حل: مطالب وبلاگ شما باید با اهداف کسب‌وکارتان همخوانی داشته باشند. هدف اصلی شما از وبلاگ نویسی، رشد کسب‌وکارتان است. پس باید همه پست‌های وبلاگ‌تان در مسیر رسیدن به اهداف مورد نظر شما برآورده شوند. برای رسیدن به هدف بهتر است که به دغدغه های فکری مشتریان و مخاطبانتان بپردازید و مطالبی در آن راستا تولید کنید.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !