gmail

چگونه ایمیلی برای فروش بالا محصولاتتان طراحی کنید

تبلیغات آنلاین - نویسنده : سروش عباسی - ۲ مهر ۱۳۹۳

وقتی که بحث فروش بالا به میان می‌آید، اکثر ما در ذهن خود، فست فودی ها را تصور می‌کنیم. اگر دقت کرده باشید، آنها هم کار خود را خوب آموخته‌اند و هم در حین سفارش به شما پیشنهاداتی جذاب می‌دهند که اکثرتان نمی‌توانید از آنها گذر کنید؛ مثلا اینکه آیا یک سیب زمینی مخصوص می‌خواهید یا اینکه نظرتون در مورد کمبو ساندویچ‌مون چیست؟

گاهی اوقات کافیست که تعارف را کنار گذاشته و از مخاطب خود در مورد آنچه که می‌توانید به او ارائه دهید، سوال بپرسید و متوجه شوید که نیاز آن فرد چیست؟

در ادامه این مطلب به مواردی می‌پردازیم که به کمک آنها می‌توانید سوالات جالبی را عنوان کرده و در ذهن مشتریانتان سوالات جالبی بوجود بیاورید.

 

– خوش آمدگویی ها را شخصی سازی کنید: بگذارید خریداران شما، متوجه شوند که آنها را می‌شناسید. با آوردن نام صاحب ایمیل، او را متوجه کنید که ایمیل او را به درستی بدست آورده اید و برای نمونه لیست ایمیل خریداری نکرده‌اید.

 

– به آنها نشان دهید که قبلا چه چیزی از شما خریداری کرده‌اند: اگر در آغاز آن ایمیلی که برای مشتریتان می‌فرستید، عنوان شده باشد چه محصولی را قبلا خریداری کرده، آن فرد به شدت هوشمندی شما را تحسین خواهد کرد. در ادامه لازم است که محصولی را بر اساس خرید قبلی آن فرد عنوان کنید تا باز مخاطبتان به کنجکاوی در محصولاتتان بپردازند.

 

– پیشنهادات را فراموش نکنید: همان طور که در مورد قبلی گفتیم، باید بر اساس خریدهای قبلی مشتریانتان به آنها پیشنهاد های ویژه دهید تا دوباره به خرید از شما جذب گردند. البته می‌توانید در کنار محصول پیشنهاد شده، لوازم جانبی آن را هم هدیه دهید و در ایمیلتان این موضوع را عنوان کنید.

اخیرا یک کتاب‌فروشی آنلاین، ایمیل‌هایی برای خریدارانش ارسال کرده و در آن ایمیل‌ها با توجه به علاقمندی قبلی آنها پیشنهاداتی ارسال کرده است. برای نمونه، برای افرادی که داستان تراژدیک دوست داشتند، کتاب‌هایی به این سبک معرفی کرده است.

 

– به مشتریانتان کمک رسانی کنید و به آنها پیشنهاد کمک دادن دهید: خیلی از مشتری‌ها در حین باز کردن ایمیل درگیر این سوالاتی برایشان پیش می‌آید که جواب آنها، در ایمیل شما نیست و لازم است که به آنها پیشنهاد کمک دهید تا به این واسطه، هیچ مشتری ای را از دست ندهید.

 

– اطلاعات برقراری ارتباط: خیلی مهم است که در ایمیل خود اطلاعاتی برای برقراری ارتباط به مشتریانتان ارائه دهید تا بتوانند، هر زمانی که خواستند با شما ارتباط برقرار کنند و اگر سوالی برایشان پیش آمد، در همان لحظه باز کردن ایمیل با شما تماس بگیرند.

 

– دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی: با این دکمه ها می‌توانید با یک تیر چندین نشان بزنید و مخاطبان خود را به سمت حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعیتان سوق دهید.

 

– دکمه لغو کردن اشتراک را حتما داشته باشید: احترام به مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است. پس سعی کنید همیشه در ایمیل های ارسالی خود، دکمه لغو اشتراک را قرار دهید. زیرا بالاخره ممکن است هر مشتری‌ای دیگر نخواهد از شما خرید کند یا ارسال ایمیل‌های بیش از حد به او حس ارسال Spam دست دهد.

 

این مطلب از یکی از محتوا های وب‌سایت Ecommerce برگرفته شده است.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

سروش عباسی

وقتی خودم رو از همه چیز خالی میکنم ایده های جالبی به ذهنم میرسه... همیشه سعی میکنم رویاهامو زندگی کنم. با من در ارتباط باشید، از ارتباط جدید به شدت استقبال میکنم .

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “چگونه ایمیلی برای فروش بالا محصولاتتان طراحی کنید
  1. احسان خواجوی
    اردیبهشت ۱, ۱۳۹۴ — ۶:۵۸ ق.ظ

    مطلب خیلی خوب و مفیدی بود.گرچه برخی نکات تکراری بود اما ایده های جدید و بیان ساده ای داشت.
    با تشکر

  2. S I A
    شهریور ۵, ۱۳۹۴ — ۹:۱۷ ق.ظ

    سلاام ..مرسی ..سپاسگزاارم

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !