Sponsorship-blue-splash-3245123

چگونه با اسپانسر شدن، برای وب‌سایت خود درآمدزایی کنید

تبلیغات آنلاین - نویسنده : رامین جابری - ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

تعداد زیادی از وب‌سایت‌های ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی، بخش بزرگی از درآمد سالیانه خود را از طریق اسپانسر شدن بدست می‌آورند. پس اگر شما هم وب‌سایت معتبری دارید و بخش خاصی به رویدادها اختصاص داده‌اید، به راحتی می‌توانید به صورت شخصی به اسپانسر رویدادهای شرکت‌های مشهور تبدیل بشوید.

اگر شما بتوانید نظر کمپانی‌های بزرگ را برای اسپانسر شدن به خود جذب کنید، به صورت ناخودآگاه متوجه می‌شوید که موقعیت‌های تبلیغاتی بسیار خوبی هم برای شما ایجاد خواهد شد. البته اسپانسر شدن دارای تعهداتی خاص است که تبلیغات عادی دارای چنین مواردی نیستند.

برای نمونه Mashable  و Problogger، از وب‌سایت‌های مشهوری هستند که اسپانسر رویدادهای بزرگ آی تی می‌شوند.

اخیرا هم وب‌سایت مشهور Game Spot اسپانسر نسخه جدید بازی محبوب Call of Duty که Advance Warfare نام دارد، شده است و این موضوع برای هم اکتیویژن، سازنده این بازی و هم Game Spot خوش آیند  است.

Untitled14

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

16 دیدگاه در رابطه با “چگونه با اسپانسر شدن، برای وب‌سایت خود درآمدزایی کنید
  1. سمیرا
    مرداد ۲۲, ۱۳۹۳ — ۵:۵۷ ق.ظ

    سلام. طبق الگوریتم گوگل اگه مطبی کمتر از ۵۰۰ واژه باشه نه تنها امتیازی نداره که امتیاز منفی هم داره. این مطلب شما خیلی کوتاه و مکمتر از ۵۰۰ کلمه است. چرا منتشرش کردید؟ آیا شما چیزی می دونید که من نمی دونم؟

    • رامین جابری
      مرداد ۲۲, ۱۳۹۳ — ۸:۴۷ ق.ظ

      در حقیقت،
      گوگل بیشتر به مطالب بلند گرایش داره، ولی این موضوع زیاد برای مخاطبان جالب نیست و همون طوری که تجربیات نشون داده، اکثر افراد از مطالب بلند به راحتی گذر می کنن!

  2. علی
    مرداد ۲۸, ۱۳۹۳ — ۱:۳۹ ب.ظ

    اتفاقا برای وبسایتهای گیم خیلی این مطلب خوبه …. ممنون

  3. Ali HajiMohammadi
    شهریور ۳, ۱۳۹۳ — ۲:۴۶ ب.ظ

    سلام

    مطالبتون رو دنبال میکنم از طریق خبرنامه و میخونم و لذت میبرم ولی از اونجایی که ما ایرانیا وقتی مطالب خوب باشه نظر نمیدیم و میخونیم و میریم و مطالب یه نقص کوچیکی داشته باشه جبهه میگیریم تصمیم گرفتم کامنت بذارم ولی بدون جبهه ! بهتر بود برای دوستان توضیح میدادید که مثلا وقتی اسپانسر یک مجموعه میشویم دقیقا چه سودی میکنید ؟ مثلا توضیح میدادید که اسپانسری را جزو برنامه های کمپین یک محصول قرار بدهند تا بازده مثبتی داشته باشد.

    ممنون و متشکر

  4. Mehdi
    مهر ۲۳, ۱۳۹۳ — ۱۱:۴۰ ق.ظ

    ممنونم از مطلب خوبتون.
    اخیرا اتفاقا من تصمیم داشتم اسپانسر یه سایت خبری تو حوزه کاری خودم بشم. اما راستش یه سری چیزا مبهم بود واسم، مثلا تعهدات اون شخص باید چی باشه به من؟ یا اینکه آیا من نمیتونم نسبت به سیاست های کلی سایت دخالت داشته باشم ؟ ووو…
    ای کاش یه مطلبی در تکمیل همین بنویسید و ما را از ساز و کارهای اصولی مطلع کنید.

    فعالیتتون ستودنیه

  5. رامین جابری
    آذر ۲۳, ۱۳۹۳ — ۱۲:۲۵ ب.ظ

    با سلام، خیلی در زمینه کاری ما نیست، ولی سعی می‌کنیم چنین مطلبی رو بیاریم.

  6. وکالت
    اسفند ۶, ۱۳۹۳ — ۱۰:۵۸ ق.ظ

    باسلام
    مطالبتونو دوست دارم ،دنبال میکنم، ممنون از زحمات شما

  7. رامین جابری
    اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ — ۸:۳۰ ق.ظ

    امیدواریم که بتونیم مطالب مفیدی براتون منتشر کنیم.

  8. لینک نما
    مرداد ۳, ۱۳۹۴ — ۷:۴۰ ب.ظ

    مطالب مفید و عالی بودند تشکر

  9. mohammad
    مرداد ۱۹, ۱۳۹۴ — ۴:۳۵ ق.ظ

    درود بر شما. موضوع خوبی رو انتخاب کردید ولی اونطور که من انتظار داشتم شفاف نبود. یعنی اون وبسایتی که قراره اسپانسر بشه دقیقا چه سودی خواهد برد.

  10. تجهیزات بولینگ
    مرداد ۱۴, ۱۳۹۵ — ۲:۱۸ ب.ظ

    مقاله خیلی مفیدی بود با تشکر از سایت خوبتون

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !