facebook-places-foursquare

ترفندی برای ایجاد پلی میان بازاریابی آنلاین و آفلاین

ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین - نویسنده : سهیل رزمجوی - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳

Check-in کردن در هر جایی پس از عرضه شدن اپلیکیشن فوراسکور، به شدت میان کاربران گوشی‌های هوشمند رواج یافت و داستان کسب امتیاز و رقابت، باعث شد که کاربران فوراسکور با کمال میل این Check-in کردن ها را دنبال کنند. پس از فوراسکور، فیسبوک و یِل در این مسیر قدم گذاشتند و توانستند کاربران گوشی‌های همراه را به Check-in کردن جذب کنند.

این اپلیکیشن‌هایی که برای اعلام موقعیت کاربرانشان بوجود آمده‌اند، روی بازاریابی آفلاین تاثیر بسیاری گذاشته‌اند و در حقیقت پلی میان بازاریابی  آنلاین و آفلاین ایجاد کرده اند؛ زیرا کاربران با Check-in کردن در محل‌هایی که رویدادها در حال برگزاری‌اند، در دنیای آنلاین وجود آن مکان را به ثبت می‎رسانند و به بقیه دوستانشان هم اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.

شما می‌توانید با یک پیشنهاد ویژه و یا یک برنامه‌‌ریزی جزئی، کاری کنید که همه در رویدادها و یا غرفه نمایشگاهی‌تان Check-in کنند. برای مثال فقط کافیست که به حضار نمایشگاه خود بگویید که برای دریافت ۱۵% تخفیف، بعد از ساعت ۱۶، در فوراسکور Check-in کنند.

پس سعی کنید در رویدادهای خود با یک نقشه کوچک، باعث Check-in کردن حاضرین بشوید و کاری کنید که میزان تعامل با رویداد شما افزایش کند. زیرا همین اطلاع‌رسانی مخاطب شما است که سبب افزایش آگاهی در مورد رویداد شما می‌گردد.

گاهی اوقات کافیست که یک جایزه کوچک برای Check-in کردن درنظر بگیرید. این راهکار در رستوران‌ها خیلی جوابگو است و فقط کافیست که یک پوستر طراحی کنید و فرد را به فضای آنلاین بکشانید و کاری کنید که دوستانش را باخبر کند.

تحقیقات و بررسی‌ها نشان می‌دهد که همراه‌سازی راهکارهای تبلیغاتی آنلاین با آفلاین، وضعیت بهتری برای برند شما ایجاد خواهد کرد!

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

سهیل رزمجوی

خلاقیت، تنوع و شادی از واژه های مهم زندگی ام هستن، به همین دلیل ​مهمترین علایق زندگی من فعالیت در زمینه مارکتینگ و تبلیغات میباشد، چون تمام واژه ها رو می توانم در این حرفه لمس کنم. از برخورد با چالش ها و موانع نمیترسم و از حل کردن آنها لذت میبرم. اهل شومن بازی نیستم و سرم به کارم خودمه، دوم و سوم برام معنی نداره چون باید اولین بود، عاشق خوردن لازانیا و کله پاچه ام، هیچی دیگه خیلی هم کوووولم :دی

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !