countdown

چگونه برای پیشنهادهای ویژه خود کمپین تبلیغاتی طراحی کنید

طراحی کمپین تبلیغاتی - نویسنده : نیما مبارکی - ۱۶ فروردین ۱۳۹۴

یکی از سوال‌های بنیادی‌ای که ذهن بازاریابان کسب‌وکارهای B2C را اشغال کرده این است که چگونه می‌توانند به کمک تبلیغات کلیکی (PPC) در زمان پیشنهادهای ویژه خود، کمپین‌های موفق تبلیغاتی طراحی کنند. در این مطلب قصد دارم یکی از متدهای مرسوم را برای شما بازگو کنم که به واسطه آن می‌توان کمپین کلی موفقی برای پیشنهادهای ویژه راه‌اندازی کرد.

پیشنهادهایی که با محدودیت زمانی همراه هستند، معمولا روی فروش کسب‌وکارها به خصوص خرده فروش‌های آنلاین، تاثیر بسیار مثبتی گذاشته و به آنها کمک می‌کند تا بتوانند سود متعادلی از محصولات خود بدست آورند. به همین منظور کسب‌وکارها می‌توانند کمپین‌های متوالی روزانه‌ای راه‌اندازی کنند که مستقیما روی محدودیت زمانی یک پیشنهاد خاص تمرکز دارند.

روی چنین کمپین‌هایی هدفگیری مجدد بسیار تاثیرگذار بوده و هنگامی که مخاطب یک بار روی بنر کلیک می‌کند، بار دوم که هدفگیری می‌شود، بیشتر حس محدودیت را درک کرده و ممکن است به یک خریدار تبدیل گردد.

فراموش نکنید که ایجاد حس اخطار سبب می‌شود که افراد بیشتر به سمت انتخاب و خرید اجناس رو بیاورند. اگر مایل هستید در این مورد بیشتر بخوانید نگاهی به دسته  طراحی کمپین تبلیغاتی بیاندازید.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

نیما مبارکی

من مدیر بخش ارتباط با مشتری ای‎نتورک هستم و به طراحی و آنالیز کمپین‎های تبلیغاتی آنلاین علاقمندم. از زمان ورودم به ای‎نتورک، خیلی بیشتر فضای آنلاین رو شناختم و متوجه شدم که می‎تونم برای رشد و پیشرفت در این زمینه وقت بذارم. در وقت‎های آزادم سریال تماشا می‎کنم و موسیقی همیشه نقش مهمی در زندگیم داشته.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !