banner-advertising

چگونه بنر های خود را تاثیر گذارتر کنید؟

طراحی بنر - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۴ تیر ۱۳۹۳

اخیرا مرکز تحقیقاتی فورستر آمار بسیار جالبی در مورد تبلیغات بنری آنلاین منتشر کرده است. این مرکز هزینه ای که در سال ۲۰۱۲ صرف تبلیغات بنری آنلاین شده است را ۱۲.۷ میلیارد دلار تخمین زده و بیان کرده که تا سال ۲۰۱۷ این مبلغ ۲۸ میلیارد دلار خواهد رسید. البته فورستر اعلام کرده که حدود ۴۰ درصد از این تبلیغات بدون استراتژی صورت گرفته اند و به همین دلیل موثر واقع نشده اند. در ادامه مطلب شما می توانید ۶ راه برای موثر سازی تبلیغات و طراحی بنر خود بیابید.

  1. تبلیغاتتان را در محل مناسب قرار دهید: از اینکه تبلیغاتتان در جای درستی قرار می گیرد اطمینان حاصل کنید و سعی کنید از بنر های سایت هایی استفاده کنید که مخاطبان شما از آنجا بازدید می کنند. برای مثال اگر تبلیغات شما مربوط به کفش های بزرگسالان است هیچ وقت آن را در سایت آموزشی مختص دانش آموزان دوره دبستان قرار ندهید.
  2. کاری کنید که مردم روی بنرتان کلیک کنند: سعی کنید روی بنرتان اطلاعاتی از محصول یا خدماتتان بدهید ولی نه به گونه ای که همه چیز برای آنها روشن شود. زیرا شاید با فهمیدن تمام جریان دیگر جاذبه ای برای بیننده تبلیغ شما وجود نداشته باشد.
  3. یک محصول خاص در بنر به همراه صفحه فرود مرتبط با همان محصول: ممکن است که کسب و کار شما خدمات و محصولات بسیاری عرضه کند؛ ولی فقط برای یکی از آنها تصمیم به تبلیغات بنری در اینترنت گرفته باشید. در این موارد فراموش نکنید که یو آر الی که به بنر لینک می شود، باید صفحه مختص به همان محصولتان باشد. برای مثال ممکن است که شما تولید کننده کفش باشید و بخواهید یکی از چکمه های تولیدیتان را روی بنر تبلیغیتان ببینید و در این صورت باید URL همین چکمه به بنر لینک شود.
  4. سایز فایل بنر را پایین نگه دارید: با اینکه اکثر سایت ها محدودیتی برای حجم فایل بنر تبلیغاتی شما قائل نمی شوند ولی بهتر است که حجم فایل بنرتان را پایین نگه دارید و سعی کنید که حجمش بیشتر از ۵۰ کیلوبایت نشود. زیرا بنری با این مقدار حجم به راحتی توسط هر نوع اینترنتی با هر سرعتی به نمایش در می آید.
  5. از تحقیقات غافل نشوید: تبلیغات بنری رقیبانتان را زیر نظر بگیرد. شما با بررسی تبلیغات رقیبانتان می توانید نقاط ضعف و قوت تبایغات بنری خود را یافته و نقاط ضعف را برطرف کرده و نقاط قوت را افزایش دهید. شما باید استراتژی تبلیغات رقیبانتان را یاد گرفته ولی از آنها استفاده نکنید.
  6. به محیط سایتی که از فضای بنرش استفاده می کنید دقت کنید: قبل از طراحی بنر به نوع فونت، رنگ ها و جزییات به کار رفته در وب سایت مورد نظرتان دقت کنید و سعی کنید بر اساس آن به گونه ای بنرتان را طراحی کنید که باعث حواس پرتی بازدید کننده وب سایت نشود.شاید این شش مورد بسیار معمول به نظر بیایند ولی خیلی اوقات رعایت نکردن این موارد باعث اشتباهات بسیاری از تبلیغ دهندگان شده است. شما با طرح یک استراتژی بر اساس این شش مورد می توانید نتایج مثبتی از تبلیغات بنریتان دریافت کنید.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !