Untitled-1

چگونه تبلیغات کلیکی خود را تست کنید؟

تبلیغات آنلاین - نویسنده : حسین موسوی - ۳ خرداد ۱۳۹۴

افرادی که تبلیغات کلیکی را تجربه کرده‌اند، متوجه شده‌اند که گاهی اوقات حتی با بهترین محتوا تبلیغاتی نمی‌توانند نتیجه مورد نظر خود را دریافت کنند. در اینجاست که فقط و فقط یک راه حل پیش روی آگهی‌دهندگان وجود دارد.

تصمیم‌گیری بر اساس فرضیات کار بسیار اشتباهی بوده و فقط سبب ضرر مالی می‌گردد و تنها A/B تست محتوای تبلیغات CPC است که می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های بعدی یک آگهی‌دهنده تاثیر مثبت بگذارد. از این رو کافیست که کمی با روند انجام A/B تست آشنا شوید:

۱. برای کمپین خود دو محتوای متفاوت تولید کرده.

۲. برای هر دو آنها به صورت همزمان کمپین راه‌اندازی کنید.

۳. پس از پایان دو کمپین، میزان نرخ کلیک خوری (CTR) هر دو کمپین را محاسبه کنید.

۴. در اینجاست که کمپین ناموفق را حذف کرده و در صورت لزوم به همین ترتیب کمپین‌های بعدی خود را تست کنید.

 

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “چگونه تبلیغات کلیکی خود را تست کنید؟
  1. محمد امین
    خرداد ۴, ۱۳۹۴ — ۵:۱۰ ق.ظ

    ctr رو با چی باید محاسبه کنم؟ باید آمارگیر بذارم؟ یا افزونه خاصی یا اسکریپت خاصی داره؟ یا شبکه های تبلیغات کلیکی میدن آمارش رو؟

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !