11894546989054096550

چگونه تبلیغات کلیکی میزان پیش‌فروش دی‌جی وِرِبل را افزایش داد؟

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : میلاد صفایی - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

در حالی که بازار گجت‌های پوشیدنی به شدت داغ است، فروشگاه‌های آنلاین بسیاری روی این دسته از کالاهای دیجیتال تمرکز کرده‌اند. یکی از این فروشگاه‌ها که به تازگی تاسیس شده، دی‌جی وِرِبل نام دارد و از نامش، کاملا مشخص است که مخاطبان هدفش دقیقا افرادی هستند که به تکنولوژی‌های پوشیدنی علاقمندند. این فروشگاه برای پیش‌فروش محصولات جدیدش، یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کرده که به صورت کلیکی است. در ادامه نگاهی به این کمپین انداخته و به بررسی نتایج آن خواهیم پرداخت:

 

دی‌جی وِرِبل، این کمپینش را با هدفمندی IT راه‌اندازی کرده تا افراد علاقمند به دنبای تکنولوژی مورد هدف قرار بگیرند و از سوی دیگر به واسطه استفاده از شبکه طلایی که به  شبکه تبلیغات تعلق دارد، توانسته بنرهایش را به وب‌سایت‌های پربازدید ایرانی هم نمایش دهد.

82812119134393375306

با توجه به بودجه تبلیغاتی این فروشگاه، نتایج بسیار خوب و راضی‎‌کننده‌ای برایشان حاصل شده و توانسته‌اند ۵۳ سفارش ثبت کنند. البته باید در نظر داشته باشید که بنرهای این کمپین دقیقا محصولاتی را نمایش می‌دهند که در وب‌سایت دی‌جی وِِرِبل موجود هستند و این موضوع سبب می‌شود که مخاطبان بیشتر جذب گردند.

 

رابط کاربری خوب این وب‌سایت یکی دیگر از عواملی است که سبب می‌شود مخاطبان راحت‌تر اعتماد کرده و سفارش خود را به ثبت نهایی برسانند.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

میلاد صفایی

نماینده فروش...

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “چگونه تبلیغات کلیکی میزان پیش‌فروش دی‌جی وِرِبل را افزایش داد؟
  1. سجاد نوری
    اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۴ — ۷:۴۸ ق.ظ

    با سلام و آرزوی موفقیت های روز افزون از اطلاعات عالی شما عزیزان بهره مند میشوم . همیشه بهترین باشید . شاد و پیروز

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !