confetti

تبلیغات PPC چگونه باعث افزایش ۴۲ درصدی درآمد شد

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : نیما مبارکی - ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

کانفتی یکی از شرکت‌هایی است که در حوزه برگزاری مراسم‌های عروسی به فعالیت می‌پردازد. از طرفی این شرکت، وب‌سایت خود را به فروش لوازم جانبی مربوط به عروسی و درخواست برنامه ریزی عروسی اختصاص داده است. این شرکت پس از مدت ۳ سال متوجه می‌شود که وب‌سایتشان بازده مطلوبی ندارد و به همین دلیل تصمیم می‌گیرند به دنبال راهکاری بگردند.

 

چالش:

تیم کانفتی یک سری شاخص برای میزان پیشرفت وب‌سایت خود تعریف می‌کند تا بتواند دقیق متوجه شود که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

 

راه حل:

کانفتی تصمیم گرفت روی تبلیغات آنلاین تمرکز کرده و متد کلیکی را امتحان کند. آژانس تبلیغاتی کانفتی، به این شرکت پیشنهاد می‌دهد تا هدفمندی «سبک زندگی» را امتحان کرده و از سوی دیگر روی A/B تست تمرکز می‌کنند.

 

نتایج:

درآمد کانفتی از طریق وب‌سایتش، ۴۲ درصد افزایش یافته و از طرفی بازگشت سرمایه حدود ۳۷۰ درصد افزایش به دنبال داشت.

 

در کل هدفمندی «سبک زندگی» برای فعالان حوزه برنامه‌ریزی مراسم‌ها بسیار مناسب به حساب می‌آید و از طرفی تعریف شاخص‌های عملکرد سبب می‌شود که کمپین‌های تبلیغاتی نتایج درست‌تری را ارائه دهند.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

نیما مبارکی

من مدیر بخش ارتباط با مشتری ای‎نتورک هستم و به طراحی و آنالیز کمپین‎های تبلیغاتی آنلاین علاقمندم. از زمان ورودم به ای‎نتورک، خیلی بیشتر فضای آنلاین رو شناختم و متوجه شدم که می‎تونم برای رشد و پیشرفت در این زمینه وقت بذارم. در وقت‎های آزادم سریال تماشا می‎کنم و موسیقی همیشه نقش مهمی در زندگیم داشته.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !