ppc-page

چگونه تجارت خود را با دیجیتال مارکتینگ موفق تر کنید

دیجیتال مارکتینگ - نویسنده : حسین موسوی - ۲۱ تیر ۱۳۹۳

بازاریابی یکپارچه مانند تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردها، تبلیغات رادیویی، و غیره برای شرکت های بزرگ کاملا طبیعی ست. اما برای تجارت های کوچک، مدیران شرکت ها نمیتوانند کاملا با این نوع از تبلیغات تجارت خود را گسترش دهند. اینترنت و تبلیغات آنلاین باعث میشود مشتریان بتوانند بر اساس انگیزه های خود مانن > قیمت، برند، زمان دریافت محصول، و یا چیزهای دیگر تصمیم گیری کند. بنابراین تبلیغات آنلاین منجر به رقابت با تجارت های بزرگ میشود.

بازاریابی جامع آنلاین

برای موفقیت طولانی مدت در بازاریابی آنلاین تمام متد‌های تبلیغات آنلاین باید به بهترین شکل ممکن اجرا شوند و بیشترین سود از سرمایه گذاری در این حیطه بدست  بیاید.

 

ppc-page
پرداخت کلیکی، سئو را پشتیبانی می‌کند

هر بخش از بازاریابی آنلاین بخش بعدی را ساپورت می‌کند. پرداخت کلیکی SEO را پشتیبانی می‌کند به طوریکه وب سایت میتواند به بالاترین مرتبه ای که تا آن روز دست پیدا نکرده است ، برسد. این امر سبب تاثیر گذاری بر روی رسانه اجتماعی میشود به طوریکه افرادیکه برند شما را جست و جو میکنند، به راحتی شما را یافته و با شما  تعامل میکنند. روابط عمومی کل عملیات را پشتیبانی میکند، و برند شما را در ذهن  مشتریان جا می اندازد.
رسانه های اجتماعی مهم هستند
بسیاری از شرکت ها رسانه های اجتماعی را عامل تلف شدن زمان میدانند، اما اگربه برندهایی که شما را تحت تاثیر میگذارند توجه کنید، می‌بینید که تجارتشان بیش از هزاران فرد برای مانیتور دارد که هر ساعتی از روز به روز رسانی ها را  دریافت میکنند. بهمین دلیل لیستی از مشتریان خود تهیه کرده اند که هر گونه به روز رسانی در سیستم شرکت و محصولات برای آنهای ارسال میشود.
روابط عمومی نقش کلیدی دارد
بسیاری از مدیران شرکت ها اعتقاد دارند که فشار ملی و محلی بر روی آنهاست که محصولاتشان جذاب نیست. اما اگر شما روابط ممتد و آزادانه با بازار محصولات خود و مشتریان داشته باشید، شما میتوانید نتیجه بهتری بدست بیاورید حتی اگرمحصولتان آنقدرها هم جذاب نباشد. این روابط عمومی به صورت آنلاین بسیار مکررتر و امکان  پذیرتر است و میتواند فید بک های تجارت شما رو مرتب به شما برساند.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !