f18be3ed960687ac568bf400b8e4a1ed

چگونه حس فوریت را در بنر خود القا کنید

طراحی بنر - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

شما می توانید بوسیله یک تکنیک ساده، با جلوه بصری بنر خود، حس فوریت را در مخاطبتان ایجاد کنید. فقط کافی است که در طراحی بنر از رنگ های متضاد استفاده کنید و همیشه در نظر داشته باشید که نوشته های شما نیستند که حس فوریت را ایجاد می کنند؛ بلکه جلوه های بصری هم این مورد را بوجود می آورند.

برای مثال به بنر زیر توجه کنید که به برند دل متعلق است:

در این بنر، طراح با استفاده از تضاد میان دو رنگ صورتی و سفید توانسته آن حس فوریت را ایجاد کند و از طرفی از عبارت “Limited Time Deal” استفاده کرده تا این بنر هم فوریت بصری داشته و هم فوریت نوشتاری ایجاد کند.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !