steps-to-customize-elearning

چگونه در ۱۲ قدم اشتراک گیری خبرنامه خود را افزایش دهید

گوناگون - نویسنده : سروش عباسی - ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

۱. در صفحه اول وب‌سایت خود، فرم اشتراک گیری را قرار دهید: حداقل در یک جای صفحه اول وب‌سایت خود، فرم اشتراک‌گیری خبرنامه ‎خود را قرار دهید. البته به یک فرم گسترده احتیاجی نیست و بهتر است که فقط ایمیل مخاطبان خود را دریافت کنید.

*** وب‌سایت OKDork گفته که با قرار دادن فرم اشتراک‌گیری در صفحه اول وب‌سایتش، ۸ درصد افزایش نرخ تبدیل داشته.

Untitled

۲. یک پیشنهاد جذاب ارائه بدهید: برای نمونه کافیست عنوان کنید که کتاب‌های الکترونیکی شما به صورت رایگان ارائه می‌گردند.

*** وب‌سایت Betiting Expert هم با عنوان کردن اینکه نکاتش را به صورت رایگان ارائه می‌دهد، نرخ تبدیلش ۳۱ درصد افزایش یافته.

۳. در آخر هر پست وبلاگ خود، فرم اشتراک گیری را قرار دهید: وجود نداشتن این مورد کاملا به ضرر شما تمام خواهد شد.

*** وب‌سایت DIY Themes با قرار دادن فرم اشتراک گیری در آخر هر پست وبلاگش، ۲ درصد نرخ تبدیلش را افزایش داده است.

۴. در صفحه اول وب‌سایت خود یک صفحه فرود اختصاصی برای اشتراک گیری ایجاد کند.

*** Sparring Minds، با قرار دادن صفحه مختص به اشتراک‌گیری در وب‌سایتش، ۳۸.۶ درصد افزایش نرخ تبدیل داشته.

۵. داشتن یک Call to Action مناسب، به شما کمک می‌کند تا مخاطبان مورد نظرتان سریع تر مشترک شما گردند.

۶. در حد امکان اطلاعات کمتری برای اشتراک‌گیری از مخاطبانتان بخواهید.

*** در تحقیقاتی مشخص شده که در فرم‌هایی که تعداد کادرهای دریافت اطلاعات از ۶ تا به ۳ تا کاهش یافته، نرخ تبدیل ۶۰ درصد افزایش یافته است.

۷. در صفحه درباره ما، فرم اشتراک گیری قرار دهید: تحقیقات نشان داده که صفحه درباره ما یکی از سه صفحه پربازدید هر وب‌سایت به حساب می‌آید و به همین دلیل می‌توان برای افزایش نرخ تبدیل، فرم اشتراک‌گیری را در این صفحه قرار داد.

*** وب‌سایت Backlinko از این طریق توانسته ۵.۶ درصد، نرخ تبدیلش را افزایش دهد.

۸. صفحه تایید ایمیل را بهینه سازی کنید: حدود ۲۵ درصد افراد از صفحه تایید اشتراک‌گیری می‌گذرند؛ پس لازم است که با بهینه سازی این صفحه، مانع چنین اتفاقی شوید.

۹. در صفحات فرودی که دارای فرم ثبت نام هستند، چک باکس اشتراک‌گیری وبلاگ قرار دهید.

*** Hubspot اخیرا متوجه شده که این چک باکس می‌تواند حدود ۱۲۸ درصد تعداد مشترکین وبلاگش را افزایش دهد.

۱۰. از پاپ آپ بهره ببرید.

*** دن زارلا اخیرا متوجه شده که پاپ آپ ها چندان روی نرخ برگشتی (Bounce Rate) تاثیر نمی‌گذارند و حتی می‌توانند حدود ۱۰۰ درصد مشترکین وبلاگ را افزایش دهند.

۱۱. تیتر‌ها، Call-to-Action ها و دکمه‌های وب‌سایتتان را مورد A/B تست قرار دهید.

*** شرکت مشهور ریباک اخیرا با تست تیتر وب‌سایتش توانست حدود ۴۰ درصد، نرخ تبدیلش را افزایش دهد.

۱۲. در حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی خود، لینک اشتراک‌گیری وبلاگ خود را قرار دهید.

*** برایان هریس متوجه شده که انجام این کار در توئتر، حدود ۱.۹ درصد نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد.

این مطلب از یک اینفوگرافی برگرفته شده که قبلا آن را در بلاگ اد آورده ایم.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

سروش عباسی

وقتی خودم رو از همه چیز خالی میکنم ایده های جالبی به ذهنم میرسه... همیشه سعی میکنم رویاهامو زندگی کنم. با من در ارتباط باشید، از ارتباط جدید به شدت استقبال میکنم .

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !