Tracking-URL

چگونه ردیابی URL شما را در تبلیغات آفلاین یاری می‌کند؟

ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین - نویسنده : سهیل رزمجوی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

امروزه تجزیه و تحلیل وب‌سایت ها به شدت مورد توجه صاحبان کسب‌وکار های اینترنتی قرار گرفته است. این تجزیه‌تحلیل ها نه تنها روی تبلیغات آنلاین کسب‌وکار ها تاثیر می‌گذارند، بلکه در تبلیغات آفلاین هم یاری رسان اند. هنگامی که کسب‌وکار ها برای تبلیغات خود به سوی روش‌های آفلاینی چون تبلیغات چاپی، بیلبوردی و غیره می‎روند، بهتر است به کمک URL های منحصربه‌فرد ردیابی شونده که روی تبلیغات آفلاینشان واقع می‌شوند، میزان بازدهی تبلیغات آفلاین خود را بررسی کنند.

 

این URL ها برای ردیابی، یک تغییر مسیر ایجاد می‌کنند که در مقصد تاثیر نمی‌گذارد و در آخر همه این URL ها به یک صفحه واحد می‌رسند. ما قبلا در مورد ردیابی ULR ها صحبت کرده ایم و شما می‌توانید به کمک Google Link Builder این تغییر مسیر ها را به راحتی ایجاد کنید.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

سهیل رزمجوی

خلاقیت، تنوع و شادی از واژه های مهم زندگی ام هستن، به همین دلیل ​مهمترین علایق زندگی من فعالیت در زمینه مارکتینگ و تبلیغات میباشد، چون تمام واژه ها رو می توانم در این حرفه لمس کنم. از برخورد با چالش ها و موانع نمیترسم و از حل کردن آنها لذت میبرم. اهل شومن بازی نیستم و سرم به کارم خودمه، دوم و سوم برام معنی نداره چون باید اولین بود، عاشق خوردن لازانیا و کله پاچه ام، هیچی دیگه خیلی هم کوووولم :دی

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !