barbari_otomat_rizeshi

چگونه شرکت بارک با یک پیشنهاد ویژه به جذب مخاطب می پردازد؟

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : حسین موسوی - ۵ مهر ۱۳۹۳

در مطالب قبلیمان، در مورد اینکه چگونه یک برند مى تواند با دادن پیشنهادات ویژه، یک کمپین تبلیغاتى موفق به راه اندازد صحبت کردیم. ولى همیشه باید در نظر بگیرید که نباید از پیشنهاداتى که فقط دهان پر کن هستند استفاده کنید و همیشه باید صداقت را در نظر بگیرید.

شرکت تولیدى و صنعتى بارک که در زمینه صنعت نان به فعالیت مى پردازد، اخیرا به تبلیغات اینترنتى رو آورده و توانسته به واسطه محتواى خوب بنرهایش، کمپین تبلیغاتى خوبی را راه اندازى کند.

این شرکت که به برگزارى نمایشگاه در زمینه ماشین هاى پخت نان هم به فعالیت مى پردازد با عنوان کردن تخفیف ویژه نمایشگاه توانسته به جذب مخاطب پرداخته و نمایشگاهش را بیشتر مورد توجه قرار دهد.

در زیر می توانید سه تا از بنر های این کمپین تبلیغاتى را مشاهده کنید:

image

 

image

 

image

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

4 دیدگاه در رابطه با “چگونه شرکت بارک با یک پیشنهاد ویژه به جذب مخاطب می پردازد؟
  1. mohammad
    مهر ۶, ۱۳۹۳ — ۶:۴۵ ق.ظ

    لطفا برای من توضیح دهید کدام بخش از تارگت مارکت دستگاه های پخت نان در اینترنت و بنا به بنر های اینترنتی به نمایشگاه این صنعت می روند؟ چه برسد به انتخاب ?
    به نظر من این مطلب صرفا تبلیغی برای مجموعه خودتان است و آفری به شرکت تولیدى و صنعتى بارک.

    • رامین جابری
      مهر ۶, ۱۳۹۳ — ۱:۴۱ ب.ظ

      در همچین کمپین هایی، برند میخواد شناخته بشه و مخاطبش حتما درون اینترنت پیدا میشه و از طرفی می خواد مدیرانی که تو زمینه صنعت فعالیت می کنن رو جذب کنه تا به نمایشگاهشون برن.

  2. mohsen
    مهر ۹, ۱۳۹۳ — ۷:۰۰ ق.ظ

    با سلام و وقت بخیر…
    من چند مدتی است که مطالب شما را دنبال می کنم ، اما متاسفانه مطالبتون انگار فقط چند خط ترجمه هست که واسه سئو استفاده می شه و به جای پاسخ به نیاز کاربران یه سری مطالب سطحی می گذارید که فقط عنوان خوبی دارند…. بهتره از این امکاناتی که دارید به نحو احسن استفاده کنید تا قبل از اینکه شرکتهای رقیب جای شما را بگیرند….یا حق…
    محسن پروین
    گروه احساس خوب

    • رامین جابری
      مهر ۹, ۱۳۹۳ — ۸:۴۵ ق.ظ

      نیاز شما در چه زمینه ای هستش؟ چون ما بر اساس نیاز خیلی از کاربرانمون تولید محتوا می کنیم و اتفاقا اگز موضوع سئو بود، بهتر بود مطالبی بسیار بلند و بی سر و ته تو وبلاگ بذاریم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !