call-to-action

چگونه فیسبوک وارد مرحله‌ای جدید از بازاریابی در صفحات می‌شود؟

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : رامین جابری - ۲۷ مرداد ۱۳۹۳

در حالی که شبکه های اجتماعی توانسته اند برای خود جایی در دل بازاریابان مدرن پیدا کنند، فیسبوک قدم بلندتری نسبت به بقیه رقیبانش در زمینه تبلیغات و بازاریابی برداشته. حدود دو ماه است که فیس‌بوک امکانی به نام Auto Play برای ویدئوهای آپلود شده در فیس‌بوک ایجاد کرده که هر کاربر با مواجه شدن با ویدئوها به صورت خودکار ویدئو برای فرد نمایش داده می‌شود و نیازی نیست که روی دکمه‌ای کلیک کنید.

اما امکان Auto Play فقط بهانه ای برای این بود که فیسبوک بتواند دکمه های Call-to-Action خود را وارد عمل کند. حال سوال پیش می‌آید که داستان این دکمه‌ها چیست؟

facebook-profile

همه شما با Call-to-Action ها آشنایی دارید ولی تا امروز فکر نمی‌کردید که فیسبوک به شما اجازه دهد تا برای ویدئوهای خود هم Call-to-Action قرار بدهید و همچنین لینکی برای صفحه فرودش انتخاب کنید. شما می‌توانید کاربر خود را به صفحاتی برای خرید، رزرو، کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام، دانلود و یا تماشای ویدئوهای بیشتر متصل کنید و برای این کار فقط کافیست که با انتخاب نوع Call-to-Action خود، لینک مربوطه به آن را هم وارد کنید.

در حال حاضر این امکان به صورت رایگان برای اکثر صفحات فیسبوک فعال گردیده و شما هم می‌توانید از این موقعیتی که فیسبوک ایجاد کرده نهایت بهره را ببرید.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !