content_marketing_01

چگونه محتوای تصویری و نوشتاری تبلیغات خود را برآورد کنید؟

تبلیغات آنلاین - نویسنده : علی وارسته - ۲۷ آبان ۱۳۹۳

تصمیم‌های خلاقانه شما می بایست شامل یک تعادل بین تمرکز روی داده ها و اطلاعاتی که شما در صدد دریافت آنها هستید و استفاده از یک ملودی، کلمه  و تصاویری که می خواهید با استفاده از آنها مخاطبان را جذب کنید باشند. در این قسمت برخی نکات مهم برای تاثیر گذاری بیشتر با استفاده از تصاویر و نوشته ها لیست شده اند:

 

  • تبلیغات شما می بایست شامل یک پیام مجرد و بسیار چشمگیر باشد. به یاد داشته باشید، تبلیغات شما می‌بایست طوری طراحی شده باشند که جذاب باشند و مخاطبان را جذب کنند، هرگز تبلیغات نباید مخاطبان را با گزینه های زیاد گیج کنند.
  • تبلیغات شما می‌بایست شامل اندازه مناسبی از سطح خالی که در آن هیچ تصویر یا نوشته ای باشد، باشد. فضای خالی بین نوشته ها موجب ماندگاری و تداوم تاثیر گذاری آنها می‌شود.
  • لوگو و نام تجاری شما می‌بایست در یک مکان برجسته جایگذاری شده باشد، اگر می‌خواهید تمام نگاه و درک مخاطبان خود را جذب شرکت و برند خود کنید، نام تجاریتان می بایست چشمگیر باشد.
  • هرگز از علایم آفلاین مانند پرینت گیری و … در یک تبلیغ نمایشی استفاده نکنید. تبلیغات را طوری طراحی کنید که صرفا نمایش کامل را شامل شوند.
  • دعوت مخاطبان برای عملکرد خاص می‌بایست کاملا شفاف بیان شود، بطور شفاف توضیح دهید بعد از کلیلک کردن روی تبلیغات چه چیزی نمایش داده می‌شود. هرگز از واژه “اینجا را کلیک کنید” استفاده نکنید. بجای آن از لغات و واژه های توصیفی تر مانند بیشتر مطالعه کنید، دانلود کنید، مشاهده کنید و یا ببینید استفاده کنید.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !