url2

چگونه محتوا باعث جلب توجه مشتری به شما می‌گردد

بازاریابی محتوا - نویسنده : رامین جابری - ۴ مهر ۱۳۹۳

همان طور که می‌دانید ایجاد روابط معنی دار با مخاطبان، کار سختی برای استارتاپ‌ها و کسب‌وکار های نوپا به حساب می‌آید. هر کسب‌وکاری می‌تواند به وسیله محتوا این پروسه را مقیاس‌بندی کند.

شما به کمک استراتژی های محتوا یا بازاریابی محتوا زیر می‌توانید تلاش فروش خود را چند برابر کرده و در این مسیر موفق عمل کنید:

– اجازه بدهید مشتریان نیاز های خودشان را پیدا کنند: در متد های فروش قدیمی، شرکت‌ها اهداف کمپانی را در اولویت قرار می‌دهند؛ در صورتی که در متد فروش بر پایه روابط معنادار، اول باید نیاز مشتری را درنظر گرفت. در مورد نیاز مشتری خود تحقیق کنید و سپس در محور آن نیاز، به تولید محتوا بپردازید. در اینجاست که مشتری با دیدن مطلبی در رابطه با نیازش، یک ارتباط خوب با شما برقرار خواهد کرد.

– از محتوا برای افزایش ارزشتان بهره ببرید: فروش بر پایه ارتباطات قوی، به ارزش شما می‌افزاید. شما باید با درنظر گرفتن نیازهای اصلی مخاطبانتان، شرایط را برای ارتباط گیری بهتر کنید. شما می‌توانید با ارسال محتوا های ارزشمند تحت ایمیل، در ذهن مخاطبان جدیدتان برای خود ارزش و جایگاهی خاص ایجاد کنید.

– ارتباطات واقعی ایجاد کنید: در گذشته، فروشندگان با عنوان کردن مزایای محصولاتشان به جذب مخاطب می‌پرداختند. اما در فروش به واسطه رابطه موثر، در درجه اول باید به مشتری گوش کرده و خواستار این باشید که نیاز دقیق او چیست تا آن را برآورده کنید. در ادامه شما می‌توانید با محتواهای مفید، آن مشتری را همچنان جذب کرده و به او نشان دهید که به فکر نیازش هستید.

در آخر بدانید که اشتراک گذاری محتوا های ارزشمند، باعث ارزشمند شمرده شدن خود شما هم می‌شود. مشتری‌ها تشنه دانش هستند و با اطلاع رسانی به آنها می‌توانید به خوبی نقش خود را ایفا کرده و آنها را به مشتری‌های وفادار خود تبدیل کنید.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “چگونه محتوا باعث جلب توجه مشتری به شما می‌گردد
  1. kia
    مهر ۷, ۱۳۹۳ — ۵:۱۵ ق.ظ

    با تشکر از زحمات فراوانی که در زمینه ارائه مقالاتتان متقبل می شوید. آرزوی موفقیت هر چه بیشتر برای گروه گرانبهایتان آرزومندیم. از طرف خانواده رهارس

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !