case_study_page_vw-golf

چگونه وولکسوَگن با تبلیغات روی موبایل، مخاطبان ماشین گلف جدید خود را مطلع می‌کند

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۷ آبان ۱۳۹۳

شرکت وولکسوَگن (اختصارا VW) به واسطه محبوبیتش و اینکه به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودرو اوپا شناخته می‌شود، چندان به دنبال کمپین‌های اطلاع رسانی کلی نمی‌رود و اکثرا برای تبلیغات خود، از روش‌هایی بهره می‌برد که او را مستقیما به مخاطبش متصل می‌کنند.

مشخصات کمپین:

 

صنعت: اتومبیل

استراتژی: کمپین اطلاع رسانی، استراتژی برندسازی، بازاریابی به وسیله موبایل، بر اساس مختصات کاربران

قاره: اوپا

 

چالش: آژانس تبلیغاتی Beyond Interactive مدت طولانی‌ای است که کارهای تبلیغاتی VW را انجام می‌دهد و برای کمپین تبلیغاتی اتومبیل گلف جدید، این آژانس تصمیم گرفت که از سرویس AdMob شرکت گوگل بهره ببرد. هدف از راه اندازی این کمپین، اطلاع‌رسانی به کسانی بود که با تکنولوژی سروکار داشتند و دوست داشتند ماشینی با تکنولوژی روز سوار شوند.

 

راه حل: AdMob دارای گزینه‌های بسیاری برای کاربرانش است و به آنها هدفمندی‎‌های بسیاری ارائه می‌دهد. کمپانی VW این ماشین را برای عرضه در کشور آلمان طراحی و تولید کرده بود و به همین علت، کمپینش را با هدفمندی جغرافیایی به راه انداخت. در کمپین اول، کارشناسان AdMob متوجه شدند که کاربران گوشی‌های همراه آیفون و بلک بری، بیشتر به ماشین جدید گلف علاقه نشان می‌دهند و Beyond Interactive هم پس از عنوان شدن این موضوع تصمیم گرفت که کمپین دوم را فقط روی گوشی‌های آیفون و بلکبری نمایش دهد.

case_study_page_http___www.admob.com_marketing_pdf_VW_AdMobCaseStudy.pdf

از آنجایی که هدف فقط اطلاع رسانی بود، مخاطبان پس از کلیک بر تبلیغ، یک ویدئو دریافت کرده و وارد صفحه توضیحات اتومبیل گلف جدید می‌شدند.

 

نتایج:  VW و آژانس تبلیغاتی‌اش توانستند به هدفشان رسیده و اطلاع‌رسانی در مورد اتومبیل جدید گلف را به افراد علاقمند به تکنولوژی افزایش دهند. AdMob هم نقش خود را بسیار خوب، به عنوان یک کانال تبلیغاتی ایفا کرد و نتایج زیرا را ارائه دهد:

 

– نرخ کلیکی به ۱.۷ رسید.

– ۲۵ هزار نفر از این طریق وارد صفحه وب‌سایت گلف جدید شدند.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !