Kaesna

چگونه کائسنا نرخ کلیک‌خوری بنر تبلیغاتی خود را ۳۲ برابر افزایش می‌دهد؟

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : حسین موسوی - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

کائسنا یکی از وب‌سایت‌هایی است که در حوزه ارائه دوره‌های آموزشی آنلاین به فعالیت پرداخته و هدف اصلی آن افزایش سطح دانش افراد فارسی زبان به حساب می‌آید. اخیرا این وب‌سایت در شبکه تبلیغات یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کرده بود که پس از اتمام نیمی از بودجه‌اش، توانست نرخ کلیک خوری ۰.۲ را به ثبت برساند.

 

بخش طراحی کائسنا پس از بررسی و تجدید نظر در مورد طراحی بنر تبلیغاتی کمپین خود، تصمیم گرفتند تا آنها را تعویض کرده و بنر زیر را برای کمپین خود آپلود کنند.

 

unnamed

در این بنر تبلیغاتی اصل سادگی رعایت شده و متن قرار گرفته در آن بسیار خوانا و پرمحتوا است و پیام تبلیغاتی را بدون هیچ کاستی به مخاطب انتقال می‌دهد. دکمه فراخوان (Call-to-Action) این بنر دقیقا به درد مخاطب کائسنا اشاره کرده و او را تشویق می‌کند تا برای جلوگیری از هک به راهکارهای آموزشی کائسنا مراجعه کند.

کائسنا پس از رعایت اصول طراحی بنر، توانست نرخ کلیک خوری خود را از ۰.۲ به ۶.۲۹۱ افزایش دهد که عدد فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید. یعنی به کمک این بنر، CTR کائسنا ۳۲ برابر شده‌است.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “چگونه کائسنا نرخ کلیک‌خوری بنر تبلیغاتی خود را ۳۲ برابر افزایش می‌دهد؟
  1. محمد عربگری
    خرداد ۱۲, ۱۳۹۴ — ۵:۴۰ ق.ظ

    بنر در حد استانداردهای جهانی هست. عالی شده. متن عالی، کال تو اکشن عالی و طراحی بی نقص.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !