advertising word text

چگونه کمپین‌های تبلیغاتی متنی خود را بهبود بخشیم

آنالیز کمپین و ترافیک - نویسنده : حسین موسوی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

تبلیغات متنی، یکی از شیوه‌های رایج تبلیغات آنلاین هستند که مخاطب را به واسطه محتوای قوی تحت تاثیر قرار می‌دهند و فقط یک نوشته قدرتمند می‌تواند ناجی یک کمپین تبلیغاتی متنی گردد. ولی در این میان نکاتی وجود دارند که رعایت آنها باعث افزایش نرخ کلیک خوری (Click Through Rate) تبلیغات شما می‌شوند. در ادامه این مطلب این نکات را خواهید آموخت:

 

– Call to Action ها را فراموش نکنید:

محتوای روی این دکمه ها، بازدیدکننده تبلیغ‌تان را تشویق می کند تا روی تبلیغ شما کلیک کند. فراموش نکنید که باید دقیقا عنوان کنید که می‌خواهید مخاطبتان چه کاری انجام دهد؛ برای مثال هدف شما از تبلیغ متنیتان، می‌تواند دانلود شدن کتاب الکترونکی رایگانتان باشد و در این مورد کافی است که روی CTA  (مخفف: Call to Action) از عبارت “دانلود رایگان” استفاده کنید.

 

– تبلیغات متنی خود را مورد تست قرار دهید:

شما می‌توانید با تقسیم بودجه خود در چندین کمپین، که با هم از لحاظ محتوایی تفاوت دارند و بررسی هر کدام به صورت جداگانه صورت می‌گیرد، دریابید که کدام موثر واقع شده.Click Through Rate  (به معنی نرخ کلیک خوری)، یکی از کمیت‌های مناسب برای سنجش موفقیت یک کمپین تبلیغاتی است و می‌توانید با مشاهده میزان این کمیت از درون گزارشات کمپین‌هایتان، آنها را با هم مقایسه کنید.

تبلیغات متنی

-تبلیغات متنی خود را تکرار نکنید:

در تبلیغات متنی تعداد کارکترهای نوشتاری شما محدود بوده و بهتر است که نام برند خود را چند بار تکرار نکنید. بهتر است که در تیترتان به نیازی که برآورده‌اش می کنید پرداخته و سعی کنید فقط یک بار نام خود را در تبلیغ متنیتان عنوان کنید.

 

– از علائم بهره ببرید:

علائم تجاری یکی از مواردی هستند که در تبلیغات متنی موجب جذب مخاطب می‌گردند و حتی در میزان اطمینان بازدیدکننده هم تاثیر مثبت می‌گذارند. علائمی چون حقوق نشر (©)، ثبت شده (®) و علامت تجاری (™) از این قبیل هستند.

 

– از تبلیغات روزشمارانه بهره ببرید:

شما می‌توانید قبل از راه اندازی هر یک از سرویس‌های خود، چندین کمپین ایجاد کرده و با تبلیغات متنی خود به روزشماری برای شروع سرویس خود بپردازید. زیرا این رویه باعث می‌شود که توجه افراد به این سرویس جدید شما جذب شود و درک کنند که شما حرف از محصولی جدید زده اید.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !