cortana_demo_sg_20-820x420

چگونه کورتانای مایکروسافت در ظاهر یک دختر بدجنس ظاهر می‌گردد

گوناگون - نویسنده : رامین جابری - ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

مایکروسافت، اخیرا از اولین دستیار صوتی خود که کورتانا نام دارد پرده برداری کرده و به شدت برای این محصول جدیدش به تبلیغات پرداخته تا بتواند وضعیت فروش نابه‌سامان گوشی‌های ویندوز فونی‌اش را بهبود بخشد.

اما تبلیغ کورتانا، این دستیار سخنگو را به یک دختر بدجنس تبدیل کرده که قصد دارد حسابی رقیب خود، یعنی اپل را بکوبد! فقط کافیست که نگاهی به آگهی زیر بیاندازید تا متوجه این موضوع شوید.

کوکاکولا هم چنین رویه ای را در برابر پپسی انتخاب کرد و توانست با یک سری تبلیغات حساب‌شده، باز هم نسبت به رقیبش، موفق‌تر عمل کند. اما سوال اینجاست که آیا مایکروسافت هم می‌تواند با کورتانا به موفقیت برسد؟ یا اینکه فقط یک سری تبلیغات منفی برای خود بوجود آورده است؟

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !