coca-cola-2nd-life-campaign-bottle-caps-1

کوکاکولا و کمپین بخشیدن عمر دوباره به شیشه‌های نوشابه‌اش

گوناگون - نویسنده : رامین جابری - ۷ آبان ۱۳۹۳

اخیرا برند کوکاکولا با آژانس تبلیغاتی Oglivy & Mather که در کشور چین فعالیت می‌کند، یک کمپین بسیار جالب و خلاقانه به راه اندخته‌اند که توانسته سر و صدای بسیاری به پا کند. این کمپین بر اساس دادن عمر دوباره به شیشه‌های نوشابه کوکاکولا بوجود آمده و به این منظور ۱۶ ابزار جایگزین برای درب شیشه نوشابه کوکاکولا، تولید شده است تا افراد پس از نوشیدن نوشابه گازدار خود، شیشه‌هایشان را به سطل خاکروبه  نیاندازند و از آنها به صورت مفید بهره ببرند.

 

این کمپین در کشور ویتنام عملی شده و توانسته نظر همه قشر این کشور را به خود جلب کند. این ابزار‌ها می‌توانند شیشه نوشابه شما را به یک لامپ، اسپری، تراش قلم و به خیلی وسایل مفید دیگر تبدیل کنند.

 

گراهام فینک، مدیر بخش خلاقیت آژانس Oglivy & Mather، گفته که ما سعی داشتیم تا با تولید این ابزارها، در خوشبختی مردم سهمی داشته و نشان دهیم که یک شیشه نوشابه می‌تواند بیش از یک کاربرد داشته باشد.

 

در هر حال این کمپین، یکی از موفق‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی شرکت کوکاکولا است و نمی‌توان از خلاقیتی که در آن به کار رفته چشم‌پوشی کرد.

 

coca-cola-2nd-life-campaign-bottle-caps-10 coca-cola-2nd-life-campaign-bottle-caps-12 coca-cola-2nd-life-campaign-bottle-caps-8 coca-cola-2nd-life-campaign-bottle-caps-7 coca-cola-2nd-life-campaign-bottle-caps-6 coca-cola-2nd-life-campaign-bottle-caps-5

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !