sonyhdnafront

چگونه کیفیت بالا وارد دی ان ای تبلیغاتی شرکت سونی شد؟

تبلیغات آنلاین - نویسنده : سروش عباسی - ۶ مهر ۱۳۹۳

مدت طولانی ای است که شرکت سونی در صحنه تکنولوژی حاضر بوده و همیشه سعی کرده خود را به اثبات برساند. این شرکت مدت طولانی ای است که روی تولید دوربین‌هایش تمرکز خاصی دارد و توانسته نام هایی چون Cybershot، Handycam و Alpha را در حوزه دوربین مطرح گرداند.

سونی از آغاز فعالیتش در حوزه دوربین‌های عکاسی و فیلم برداری‌اش، از تبلیغات آنلاین برای فعالیت‌های تبلیغاتی‌اش بهره برد و توانست مورد توجه همگان قرار گیرد و اخیرا هم با تیم RED که در زمینه تبلیغات آنلاین و دیجیتال به فعالیت می‌پردازند، کمپین بسیار متفاوتی برای دوربین‌های عکس برداردی و فیلم برداری اش راه اندازی کند.

RED نه تنها یک آژانس تبلیغاتی آنلاین است، بلکه یک گروه قوی در حوزه خلاقیت دارد که حسابی روی موضوع کمپین ها و اهدافشان تمرکز می‌کنند. RED با توجه به بهره‌وری سونی از تکنولوژی High Definition، تصمیم گرفت شعاری مرتبط با این مسئله برای سونی بوجود آورد. کیفیت بالا در دی ان ای ماست، شعار این کمپین شد و RED تصمیم گرفت که با عنوان مختصر شده این شعر، یعنی HDNA، این شعار را سر زبان ها بیاندازد.

RED برای هر سه خط تولید Cybershot، Handycam و Alpha، سه داستان متفاوت بوجود آورد و داستان هر کدام را به HDNA ختم کرد. این کمپین خیلی مورد توجه مخاطبین قرار گرفت؛ زیرا هم مختصر بود و هم توانسته بود با داستان پردازی، بخشی از زندگی انسان ها را هم تحت شعاع قرار  دهد. در اینجا می‌توانید همه بنرهای این کمپین متفاوت را مشاهده کنید.

sony1

sony2

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

سروش عباسی

وقتی خودم رو از همه چیز خالی میکنم ایده های جالبی به ذهنم میرسه... همیشه سعی میکنم رویاهامو زندگی کنم. با من در ارتباط باشید، از ارتباط جدید به شدت استقبال میکنم .

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !