34969702254249508486

چگونه گروه صنعتی گلرنگ، مخاطبانش را درگیر یک کمپین می‌کند؟

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : نیما مبارکی - ۲۰ دی ۱۳۹۳

گروه صنعتی گلرنگ، یکی از مشهورترین گروه‌های صنعتی داخل ایران است که برندهای مشهوری چون محصولات بهداشتی گلرنگ، هوم پلاس، اسپیف، اویلا و غیره را تولید و عرضه می‌کند. این شرکت مدت طولانی‌ای است که روی موضوع کارآفرینی تمرکز کرده و توانسته دستاوردهای بسیاری را بر جای بگذارد و از این رو، گروه گلرنگ تصمیم گرفتتد در سالروز تاسیس این برند تاثیر گذار، کمپینی با موضوع «زیباترین جمله در مورد کارآفرینی» راه اندازی کنند.

 

گلرنگ برای داغ کردن این کمپین که در قالب یک فستیوال با سه جایزه اصلی برای سه نفر اول بود، از تبلیغات کلیکی بهره برد و با رعایت اصول طراحی توانست به خوبی نرخ تبدیل مورد نظر خودش را بدست آورد.

 

از طرفی، صفحه فرود کمپین کلیکی گلرنگ که محتوایی مناسب با فستیوال «زیباترین جمله در مورد کارآفرینی» در آن گنجانده شده بود هم روی نتایج حاصل از کمپین تبلیغاتی کلیکی راه اندازی شده توسط این گروه مشهور، تاثیر بسیار مثبتی گذاشت.

GolrangGroupLanding

 

در حال حاضر این فستیوال به پایان رسیده و شرکت‌کنندگان منتظر نتایج حاصل از این فستیوال هستند و به زودی برندگان این رقابت در وب‌سایت گروه صنعتی گلرنگ معرفی خواهند شد.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

نیما مبارکی

من مدیر بخش ارتباط با مشتری ای‎نتورک هستم و به طراحی و آنالیز کمپین‎های تبلیغاتی آنلاین علاقمندم. از زمان ورودم به ای‎نتورک، خیلی بیشتر فضای آنلاین رو شناختم و متوجه شدم که می‎تونم برای رشد و پیشرفت در این زمینه وقت بذارم. در وقت‎های آزادم سریال تماشا می‎کنم و موسیقی همیشه نقش مهمی در زندگیم داشته.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !